اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری کمپانی BMW در Natural Fiber Welding و جایگزین های بدون پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی BMW در Natural Fiber Welding Inc (NFW)، یک شرکت با فعالیت در زمینه تولید جایگزین های بدون پلاستیک برای موادی همچون چرم ها، اسفنج ها و پارچه ها، سرمایه گذاری کرده است. این دور تامین مالی کمپانی را قادر می سازد تا فرایند مواد در سطح نیمه صنعتی را تبدیل به تولید طاقه های در مقیاس صنعتی بکند.
شرکت NFW فناوری هایی برای جایگزینی مواد با پایه پتروشیمی از جمله چرم مصنوعی را توسعه داده و مواد طبیعی را به چرم گونه هایی بادوام، بازیافت پذیر و کاملا طبیعی، به نام Mirum تبدیل می کند. این مواد برپایه منابعی مانند مواد معدنی، برنج، ذرت، نارگیل و چوب پنبه بوده و به عنوان پرکننده در رزین های طبیعی و بسترهای رابری استفاده می شوند.
شرکت BMW علاوه بر این سرمایه گذاری، به منظور دنبال کردن اهداف زیست پایدار خود، تمایل خود برای ایجاد یک شراکت استراتژیک با NFW در آینده را اعلام نمود. این شرکت اهداف زیست پایداری از جمله کاهش انتشار CO2 در کل زنجیره تامین خود را دارد. برای رسیدن به این هدف، در ابتدا BMW به دنبال استفاده از مواد بازیافت پذیر یا موادی با ردپای کربن کمتر، و در عین حال کارایی، زیبایی و کیفیت بالای مشابه محصول فعلی می باشد.
شرکت NFW در فوریه امسال اعلام کرد 110 هزارفوت مربع فضای جدید به تولید چرم گیاه پایه Mirum اختصاص داده است. این شرکت قادر است با این فضای تولید جدید، در سال ده ها میلیون فوت مربع Mirum برای شرکای بین المللی خود تولید نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا