اخبار

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی Covestro برای تولید یک واحد جدید آنیلین

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر Covestro اعلام کرد که قصد دارد برای تولید آنیلین یک واحد جدید در Antwerp بلژیک تاسیس کند. با افتتاح این واحد، شرکت Covestro موقعیت خود را در شبکه تولید اروپا جهت فوم MDI استحکام خواهد بخشید. به همین منظور Covestro بیش از 300 میلیون یورو سرمایه گذاری خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این واحد در اوایل سال 2025 به بهره برداری خواهد رسید. آنیلین یک ماده اولیه مهم برای بسیاری از محصولات شیمیایی شامل فوم سخت MDI می باشد. فوم سخت عمدتا جهت تولید مواد عایق حرارتی جهت ساختمان سازی و تجهیزات سرمازا استفاده می شود. با توجه به روند جهانی پیش بینی می شود بازار جهانی MDI با رشد سالانه 6 درصد همراه باشد. افزایش قیمت الکتریسیته و گاز بویژه در اروپا تقاضا برای مواد عایق کارا را افزایش داده است. کارخانه جدید با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها تاسیس خواهد شد و به افزایش بازدهی انرژی در کارخانه Antwerp کمک خواهد کرد.

در حال حاضر حدود 20 درصد بخار مورد نیاز کارخانه با استفاده از گرمای حاصل از فرآیند تولید تامین می گردد. مابقی بخار مورد نیاز با استفاده از سوخت های فسیلی تامین می شود. با افتتاح کارخانه جدید میزان بخار تولید شده از گرمای فرآیند تولید به 40 درصد خواهد رسید. افزایش ظرفیت تولید آنیلین با توجه به افزایش تقاضا برای MDI انجام گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا