اخبار

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری 87 میلیون دلاری Braskem برای توسعه تولید زیست بسپارها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Braskem مبلغ 87 میلیون دلار برای افزایش ظرفیت تولید در کارخانه اتیلن پایه زیستی خود واقع در مجتمع پتروشیمی Triunfo در برزیل سرمایه گذاری کرده است.

هدف از این سرمایه گذاری، که تا 30 درصد ظرفیت تولید کلی Braskem را افزایش می‌دهد، پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی برای محصولات زیستی است. این کارخانه اکنون حدود 200000 تا 260000 تن محصول در سال تولید خواهد کرد.
Braskem ادعا می‌کند که اتیلن زیستی آن از اتانول نیشکر با منبع پایدار ساخته شده است که انتشار CO2 را حذف می‌کند. این ابتکار به عنوان بخشی از اهداف این شرکت برای افزایش تولید بسپارهای زیستی تا یک میلیون تن تا سال 2030 و تبدیل شدن به یک تولید کننده‌ی کربن خنثی تا سال 2050 انجام گرفته است.
توسعه ظرفیت اتیلن پایه زیستی تعهد Braskem به توسعه پایدار و نوآوری را تقویت می‌کند و موفقیت راهبردی سیزده ساله‌ی این شرکت را پس از تولید اولین محصول زیستی جهان، با تولید پلی اتیلن زیستی در مقیاس صنعتی، با فناوری اختصاصی ثابت می‌کند. از زمان آغاز به کار این کارخانه در سال 2010، بیش از 1.2 میلیون تن پلی اتیلن زیستی تولید شده است.
طبق ادعای این شرکت هر تن پلاستیک ساخته شده از مواد اولیه تجدید پذیر معادل با حذف 3 تن CO2 از جو است. این شرکت ادعا می‌کند که افزایش اخیر ظرفیت تولید باعث حذف تقریباً 185000 تن CO2 در سال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا