اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری Evonik در Interface Polymers: افزودنی های با کارایی بالا برای پلاستیک های پایدار

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik در شرکت بریتانیایی Interface Polymers Ltd سرمایه گذاری کرده است. افزودنی های Polarfin® این شرکت فرآورش محصولاتی مانند پلاستیک های مخلوط با پلی اتیلن یا پلی پروپیلن را ساده می کند. در عین حال، فناوری آن امکان بازیافت چنین پلاستیک‌هایی را فراهم می‌کند و در نتیجه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تولید گازهای گلخانه‌ای فرآیند بازیافت را حل می‌کند.
Evonik به عنوان یک شرکت تخصصی مواد شیمیایی، روی راه حل هایی برای اقتصاد چرخشی در سطوح مختلف کار می کند. پلی اتیلن و پلی پروپیلن به دلیل وزن کم و دوام بالا، پلاستیک هایی همه کاره و پرکاربرد هستند. با این حال، سازگاری ضعیف آن ها با سایر مواد یک اشکال است. تا کنون، آماده سازی سطح به منظور سازگارسازی، پرهزینه و زمان بر و علاوه بر این تنها راه حل بود. فناوری منحصر به فرد افزودنی Polarfin® توسعه یافته توسط Interface Polymers، از چنین آماده سازی بی نیاز می کند.
علاوه بر این، مقدار مواد افزودنی مورد نیاز را تا حد زیادی کاهش می دهد. در نتیجه، بازیافت پلاستیک های مخلوط آسان تر است. فناوری افزودنی Polarfin® ویژگی های رایج ترین پلاستیک های جهان را اصلاح می کند و بهبود می بخشد.
علاوه بر سرمایه گذاری توسط صندوق فناوری پایداری، خط تجاری افزودنی های پوشش Evonik با همکاری گسترده ای با Interface Polymers با هدف استفاده از فناوری خود در رنگ ها و پوشش ها موافقت کرده است.
Interface Polymers در سال 2016 برای تجاری سازی اختراعات ساخته شده در گروه شیمی در دانشگاه وارویک در کاونتری (بریتانیا) تأسیس شد. یکی از قابلیت های اصلی این شرکت استفاده از فناوری Polarfin® برای سازگاری سطح پلی اولفین ها با سایر مواد است. هم بسپارهای (کوپلیمر) پلی اتیلن و پلی پروپیلن را با مواد قطبی ترکیب می کنند تا سازگاری آن ها را با فلزات، سرامیک ها و سایر پلاستیک ها بهبود بخشند. این کار مزیت هایی را در بازیافت پلاستیک های مخلوط، نشاندن جوهر و چسب و رنگ به سطوح پلاستیکی و پراکندگی مواد در پلاستیک های قالب گیری شده ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا