اخبار

اختصاصی بسپار/ نخستین سفارش پرس تولید قطعات SMC تحویل شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر تامین کننده بین المللی فناوری Siempelkamp (Krefeld، آلمان)، اولین سفارش پرس تولید قطعات SMC یا SHEET MOLDING COPMPOUND در آوریل 2020 (توسط یک مشتری آمریکایی) را برای تایید ارسال کرد که اکنون در حال کار است.
رضایت مشتری این پروژه، پس از سه آزمون پذیرش در روسیه و لهستان، نقطه عطف مهمی برای Siempelkamp است. به گفته Siempelkamp، پرس SMC، که دارای نیروی فشاری 1200 تن است، به طور کامل در Krefeld آلمان مونتاژ، راه اندازی و تست شد تا روند راه اندازی واقعی در سایت مشتری را کارآمدتر کند.

حمل و نقل در چند واحد پیش مونتاژ تعریف شده، از جمله بسته های فریم، سکوی هیدرولیک، میز پرس و بدنه اصلی، کابینت تابلو و لوازم جانبی، همچنین یک جریان فرآیند بهینه و ساده را تضمین می کند. طی چهار هفته، تیم های Siempelkamp از واحد تجاری ماشین آلات، مونتاژ، راه اندازی و اموزش را در محل مشتری انجام دادند.
Siempelkamp می گوید که استقرار پرسنل مونتاژ در محل مشتری، خود نیز به عملیات روان پروژه کمک کرده است.
Siempelkamp می افزاید تیم کامپوزیت به این پروژه افتخار می کند، به ویژه اینکه این پروژه نقطه عطفی ویژه برای مشتری آمریکایی در سال 2020 بوده است.
Sascha Braun، مدیر فروش می گوید: “این پروژه ها اعتمادی که در تخصص کامپوزیت های ما در سطح بین المللی وجود دارد را تأیید می کند. این بسیار خوشحال کننده است که همه آزمون های پذیرش برای رضایت مشتریان ما انجام شده است.”

برگردان: مهندس مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا