اخبار

اختصاصی بسپار/ شراکت INEOS و LACTEL برای تولید بطری های شیر HDPE از مواد بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت INEOS O&P EUROPE در حال سرمایه گذاری بر مجموعه ای از راه کارهای همه جانبه چرخشی در صنعت بسته بندی می باشد. در این راستا، همکاری با LACTEL یکی از قدم های بزرگ این شرکت در این زمینه است. فناوری بازیافت پیشرفته ضایعات پلاستیک را به مولکول های اصلی آن تبدیل می کند، و در ادامه در کارخانه های تولیدی INEOS با سایر مواد بازیافتی ترکیب شده و جایگزین مواد اولیه پایه نفتی می شود.
شرکت LACTEL اولین شرکت لبنیاتی است که قصد دارد با همکاری با INEOS راه حلی برای تولید بطری های شیر UHT با پلی اتیلن چرخشی به دست آمده از مواد بازیافتی پیدا کند.
به گفته یکی از مدیران ارشد LACTEL، تولید آزمایشی 140000 بطری شیر با استفاده از HDPE به دست آمده از فناوری بازیافت پیشرفته، اولین و بزرگ ترین قدم برداشته شده توسط LACTEL در راستای اقتصاد چرخشی در جهان می باشد. این محصول جدید نوآورانه در ابتدا در کارخانه تولیدی Montauban استفاده می شود.
یکی از مدیران ناحیه اروپایی INEOS در این باره می گوید، شرکت INEOS از همکاری با LACTEL در این زمینه بسیار خشنود است. هر دو کمپانی به زیست پایداری پایبند بوده و ما سعی داریم از طریق بازیافت پیشرفته، از ضایعات پلاستیک بسپاری مواد اولیه نو با کیفیت مشابه تولید کنیم؛ به صورتی که برای استفاده در کاربردهای در تماس با مواد خوراکی مانند شیر نیزمناسب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا