اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شروع به تولید PLA صد در صد زیست پایه با ردپای کربنی نصف

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر کمپانی DSM Engineering Materials شروع به تولید یک نوع جدید زیست پایدارتر از محصول پرچمدار خود یعنی Stanyl – Stanyl B-MB (Bio-based Mass Balanced) – با صد در صد مود اولیه زیستی کرده است. استفاده از بالاترین مقدار مکن خوراک زیست توده-زباله، DSM را قادر ساخته رد پای کربنی این خط محصول را نصف کند.

این تولید صنعتی یک پلی آمید دما بالای 100% زیست پایه، بر تعهد تولیدکننده آن به کمک به مشتریانش، برای رسیدن به جاه طلبی های زیست پایدارشان، تاکید کرده تا انتخاب های مثبتی در قبال سیاره داشته باشند؛ و همچنین از تبدیل به اقتصاد چرخشی و زیست-پایه پشتیبانی می کند.
محصول Stanyl B-MB یک راه حل کامل با گواهی توازن جرمی ISCC+ بوده و خواص، عملکرد و کیفیت کاملا مشابه با Stanyl سنتی را ارائه می دهد.

مدیرعامل DSM می گوید، “با تقاضای مشتریان و قانون گذاران برای مواد زیست پایدارتر، تولید Stanyl B-MS صد در صد زیست پایهیک قدم مهم رو به جلو در صنعت ما می باشد. ما کاملا متعهد به توسعه محصولات با منابع زیست پایدار بوده و اثرات مخرب زیست محیطی کاهش یافته هستیم”.
ماده Stanyl B-MS همچنین نیازمندی های عملکردی مشتریان را نیز برآورده می کند. خواص مکانیکی در دمای بالا، جریان و فرایندپذیری، و مقاومت سایش و اصطکاک، آن را به ماده مناسبی برای کاربردهای دما بالادر صنایه خودروسازی، الکترونیک، الکیتریک و… تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا