اخبار

اختصاصی بسپار/ شرکت Arburg در چایناپلاس (Chinaplas 2024) یک ماشین قالب گیری تزریقی پیشرفته را برای کاربردهای خودرو و پزشکی به نمایش می گذارد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمردر CHINAPLAS، که از 23 تا 26 آوریل 2024  (4 تا 7 اردیبهشت 1403) برگزار می شود، Arburg سه دستگاه قالب گیری تزریقی و همچنین خودکارسازی و ساخت افزودنی را با تمرکز بر برنامه های کاربردی برای صنایع خودروسازی و پزشکی به نمایش خواهد گذاشت.

برای اولین بار، Arburg در سالنی همراه با تولیدکنندگان ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی آسیایی که نزدیک‌تر به مشتریان محلی هستند، نمایشگاه خواهد داشت.

سه دستگاه Allrounder در کانون توجه

سه دستگاه Allrounder که در CHINAPLAS 2024 به نمایش گذاشته می‌شوند در کارخانهArburg Technology Factory Pinghu ساخته شده‌اند و اجزای خودکار و قالب‌های آن از تولید کنندگان آسیایی تامین می شوند.

دستگاه میز چرخان Allrounder 1600 T قطعات متصل کننده را برای بخش خودرو تولید خواهد کرد. این دستگاه با یک ربات شش محوره Kuka، درج های فلزی را با PA6 تقویت شده با الیاف شیشه در قالب 4 حفره ای از Concraft قالب می زند.

نکته برجسته دیگر Allrounder 470 H با فناوری نوآورانه ماشین های هیبریدی از سری Hidrive است که اولین بار در سال 2023 ارائه شد.

این دستگاه دارای صرفه جویی در انرژی، حفظ منابع و تولید کارآمد است. Arburg در چایناپلاس ۲۰۲۴ ساخت آداپتورهایی از پلی کربنات برای فناوری پزشکی، با سامانه رباتیک خطی Flexlift را به نمایش خواهد گذاشت.

این سامانه رباتیک خطی به عنوان یک راه حل اولیه برای تولید خودکار قطعات قالب‌گیری و طراحی شده است و منحصراً برای بازار آسیا در دسترس است.

سومین مورد Allrounder 470 E Golden Electric است که قطعات دقیق LSR را برای صنعت خودرو تولید می کند. این دستگاه مجهز به قالب 8 حفره ای است و همچنین با سامانه ی رباتیک خطی Flexlift خودکار کار می کند.

Freeformer برای تولید افزودنی های صنعتی

Arburg تولید افزودنی های صنعتی را با Freeformer به نمایش خواهد گذاشت.

با استفاده از Arburg Plastic Freeforming (APF)، قطعات کاربردی، تجهیزات عملیاتی و گیره‌های رباتیک را می‌توان بر اساس دانه‌های پلاستیکی اصلی، حتی از مواد بسیار نرم و در ترکیب‌های سخت/نرم، چاپ سه بعدی کرد.

حوزه تعاملی arburgSOLUTIONworld با پنج ایستگاه

Arburg همچنین در منطقه تعاملی نمایشگاه arburgSOLUTIONworld به بازدیدکنندگان مشاوره جامع و فردی ارائه می دهد. کارشناسان Arburg مشاوره های سفارشی مانند استفاده از پورتال مشتری arburgXworld و سامانه ی رایانه ای میزبان Arburg ALS را ارائه خواهند داد. سایر موضوعات کلیدی نیز مورد بحث قرار خواهند گرفت، از جمله: افزایش کارایی از طریق خودکارسازی، مشاوره در مورد قالب های تزریق، برنامه پایداری arburgGREENworld و سایر جنبه های خدمات و آموزش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا