اخبار

اختصاصی بسپار/ شرکت Clariant منتشر کرد: دفترچه رنگ های بدنه خودرو/ چه رنگ هایی محبوب تر هستند؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Clariant دفترچه رنگ های بدنه خودروی جدید خود در سال 2025 را منتشر کرد، این کار برای اولین بار با انتشار نسخه دیجیتالی این دفترچه همراه بود.
این دفترچه هر دو سال یک بار متشر شده و چگونگی تاثیر جهانی شدن بر روی سلیقه مردم در یک پارچه شدن رنگ ها نسبت به بیست سال گذشته را نشان می دهد؛ بر اساس گزارش های این دفترچه رنگ سفید همانند ده سال گذشته پر درخواست ترین رنگ بوده است. با این حال همچنان مردم در سراسر دنیا از طریق این رنگ ها به دنبال لذت، زیبایی و نشان دادن فرهنگ حتی در زمان همه گیری هستند.
به گفته مدیر فنی شرکت Clariant، نسخه 2025 بر روی شعار “رنگ برای فرهنگ” تمرکز کرده، و به الهامات و احساساتی که رنگ ها به زندگی ما می آورند می پردازد؛ این نسخه محبوبیت رنگ های درخشان و براق در خانواده رنگ ها را پیش بینی می کند.
آنها رنگ ها را، به رنگ های روزانه و بر پایه فرهنگ ها با تم هیجان انگیز، رنگ های ملایم برای سلایق صلح طب و خواستار زیست پایداری، رنگ های تند برای روحیات با اعتماد به نفس و رنگ های برجسته برای روحیات ماجراجویانه، تقسیم کرده اند.
با جابجا کردن مرزهای فرمولاسیون سنتی رنگ ها، پیگمنت های آلی Clariant به حل برخی مشکلات فرمولاسیون پوشش از طریق فناوری های جدید کمک کرده است. از جمله این فناوری ها می توان به بهبود بازتاب نور مادون قرمز برای شناسایی بهتر خودروهای تیره توسط فناوری LIDAR (ضروری برای ایمنی خودروهای اتوماتیک)، یا فرمولاسیون رنگ های درخشان با رنگدانه های براق ترکیب شده با رنگدانه ها آلی اشاره نمود.
شرکت Clariant برای اولین بار نسخه مجازی از این کتاب را به همراه جلوه کاملا جدید و تعاملی تنظیم کننده رنگ خودرو را ارائه کرده، که توسط آن مجموعه 28 رنگ جدید و به روز خودرو را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.
به گفته Clariant، این رنگ های جدید را می توان به صورت مجازی برای انواع مدل های خودرو، از مدل های اسپرت تا خانوادگی، انتخاب کرده و آن را در پس زمینه های مختلف مانند طبیعت یا شهر یا غروب مشاهده نمود. این کار از طریق اسکن یک پنل رنگ شده و تبدیل آن به اطلاعات در قالبی که با نرم افزارهای مرسوم سازگار باشد، امکان پذیر شد. تنظیم کننده رنگ خودرو به مشتریان اجازه می دهد تا رنگ مورد علاقه شخصی خود را بدون نیاز به اشتراک اطلاعات شخصی، انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا