اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شرکت EREMA جایزه نوآوری در ماشین آلات بازیافت را برد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت EREMA برنده جایزه بازیافت پلاستیک سالیانه اروپا شد. این شرکت به خاطر نوآوری در ماشین آلات بازیافت برای سیستم بازیافت خود به نام INTAREMA TVEplus RegrindPro + ReFresher این جایزه را تصاحب کرد.

شرکت EREMA، با ترکیب ماشین بازیافت خود با فناوری ReFresher، که باعث کاهش بوی جریان پایین دست در فرایند اکستروژن می شود، توانست ماده PCR-HDPE را تولید کند که بتوان از آن به صورت 100% در بسته بندی در تماس با مواد خوراکی و نوشیدنی ها- مطابق با استانداردهای FDA- استفاده کرد. 

داوران این رویداد تشخیص دادند این فناوری، به عنوان قدم مهمی در حذف بوهای ناخواسته از ضایعات پلاستیک، اجازه می دهد تا پلاستیک بازیافتی جایگزین پلاستیک نو درکاربردهای نهایی شود. این نوع نوآوری برای رسیدن به اهداف اتحادیه اروپا، در زمینه مقدار مواد بازیافتی در پلاستیک های در تماس با مواد خوراکی، بسیار ضروری است.

فرایند بازیافت INTAREMA TVEplus RegrindPro + ReFresher در سال 2019 توسط FDA، به عنوان فرایند مناسب برای تولید بطری آب میوه و شیر، قوطی های گوشت و سفره های یک بار مصرف از مواد بازیافتی به دست آمده از بطری های شیر و آبمیوه، تایید شد. در نوامبر 2020، FDA محصولات دیگر تولید شده توسط این فرایند، از جمله محفظه های نوشیدنی HDPE و بطری های PP و PET، را نیز تایید نمود. هم اکنون بازار نیز این فناوری را تایید کرده است. تا انتهای سال 2021، مشتریان EREMA توسط این فناوری، 450 هزار تن گرانول بازیافتی بدون بو و کیفیت بالا را تولید خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا