اخبار

ترجمه اختصاصی بسپار/ تحقق اهداف بازیافت در صنعت PVC

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر VinylPlus، کمیته ی داوطلب در زمینه ی توسعه ی صنعت PVC اروپا، در سال 2019، 771313 تن PVC را بازیافت کرده است. این عدد بیش از 96 درصد از مقداری است که برای سال 2020 هدف گذاری شده بود.

نتایج VinylPlus در گزارش سال 2020 منتشر شده که در 4 ژوئن قابل دسترسی بود. این گزارش بیان می کند صنعت PVC حتی سریع تر از اهداف پیش بینی شده در زمینه ی بازیافت در حال حرکت است. Brigitte Dero، مدیرعامل VinylPlus بیان می کند، در طول 20 سال گذشته VinylPlus به طور خستگی ناپذیری در حال تلاش برای دستیابی به اقتصاد چرخشی بوده است. ما همچنان امیدواریم بتوانیم به اهداف خود در طرح اروپای سبز دست پیدا کنیم.

بر اساس تعهدات داوطلبانه ، صنعت PVC اروپا از سال 2000، 5.7 میلیون تن PVC را بازیافت کرده و از انتشار 11.4 میلیون تن CO2 در جو جلوگیری کرده است. در پیروی از تعهدات کمیسیون اروپایی مربوط به افزایش بازیافت در کل صنعت پلاستیک، VinylPlus متعهد شده است تا سال 2025 حداقل 900هزار تن از PVC را در سال بازیافت کرده و به محصولات جدید تبدیل کند.

گزارش VinylPlus در سال 2020 نشان می دهد که که برنامه ی داوطلبانه ی آن ها برای دستیابی به این هدف، طرح ریزی شده است. برای ایجاد حداکثر شفافیت در این برنامه، کمیته ی ناظری متشکل از نمایندگان پارلمان اتحادیه ی اروپا، کیسیون اتحادیه، سازمان مصرف کنندگان و ناظران دانشگاهی، تشکیل شده است. این کمیته بر دستاوردها فرایندهای VinylPlus نظارت خواهند داشت. Jo Dewulf، از اساتید دانشگاه Ghent و از اعضای کمیته ی نظارت بیان می کند، ابتکارات صنعتی مانند VinylPlus که برای بازیافت و پایداری ایجاد می شوند ارزشمند بوده و بر تمرکز بیشتر بر آن ها برای توسعه ی راهبردهایشان در دستیابی به اقتصاد گردشی ضروری است. هر گزارش فرایند یک فرصت برای صنعت است تا بتواند دستاوردهای خود را بروز دهد و چالش ها و فرصت های خود را بشناسد. با اوج گرفتن VinylPlus، ما بیشتر با همکاران و ذینفعان در مورد برنامه ی جدید VinylPlus تا سال 2030 صحبت می کنیم. هدفی که شاید تا سال 2021 به دست بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا