اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ضدعفونی سطوح به مدت 24 ساعت با محصول Scott 24

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اخیرا متخصصان کمپانی Kimberly-Clark وارد بازار دستمال مرطوب ضدعفونی کننده سطوح شده اند؛ برای دستیابی به نیازمندی های مشتریان، تکنولوژی این محصول از دستمال مرطوب کودک و دانش آن از بازار دستمال های خشک به دست آمده است. محصول دستمال ضدعفونی کننده Scott 24 اولین دستمال در بازار است که قادر است سطوح را تا 24 ساعت ضدعفونی نگه داشته و تا 9/99 درصد باکتری ها را – حتی پس از چندین بار لمس – می کشد.
این محصول کاملا از ترکیب فرمولاسیون های پتنت شده توسط کمپانی K-C، از قسمت مواد شیمیایی گرفته تا ورق دستمال پایه (با استفاده از دستمال نبافته meltblown)، تولید می شود.
از meltblown به عنوان ماده بستر به خاطر سطح لیفی بهبودیافته و الگوی پیوندی منحصر به فردش استفاده شد، با تکیه بر این خواص از جذب و پخش یکنواخت فرمولاسیون در سراسر ساختار متخلخل دستمال اطمینان حاصل می شود. به علاوه، پخش بهینه سیال در دستمال منجر به کنترل عالی آزادسازی آن شده، به این خاصیت کمک می کند تعداد استفاده از دستمال پیش از خشک شدن آن به حداکثر برسد. همچنین این بستر دارای الگوی پیوند منحصر به فرد برای آفرینش توپوگرافی سطح، به منظور برداشتن آسان تر و بیشتر خاک، می باشد.
در حالی که K-C بیشتر به خاطر صنعت بستر دستمالش – و در ادامه فناوری محصولات نبافته اش – شناخته شده است، تولید Juice یا همان فرمولاسیون سیال در Scott 24 ، نشان دهنده ورود متخصصان این شرکت به دنیای جدیدی در صنعت و علم می باشد.
اخیرا از K-C به خاطر محصول Scott 24 – که یک راه حل قابل حمل برای ضدعفونی کردن سطوح بوده و به حفاظت و پاکیزگی سطوح با تماس زیاد کمک می کند – توسط جایزه World of Wipes (WOW) Innovation Award (اهدایی از INDA) تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا