اخبار

اختصاصی بسپار/ فناوری جدید کنترل استالدهید برای بسته بندی PET از سوی Avient

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر

Avient یک فناوری کنترل استالدهید ColorMatrix AAnchor را ارائه کرده که برای بسته بندی پلی اتیلن ترفتالات (PET) طراحی شده است. این راه حل نوآورانه همچنین چالش های مرتبط با افزایش محتوای PET بازیافتی (rPET) را با ارائه قابلیت بازیافت بهبود یافته و کیفیت بالاتر برطرف می کند.

میزان استالدهید یک چالش است زیرا محتوای rPET بالاتر به استالدهید (AA) بیشتری نیاز دارد، که می‌تواند منجر به مشکلاتی نظیر مهاجرت شود.

ColorMatrix AAchor تمایل بسیار کمی برای مهاجرت دارد. بنابراین، خطر فراتر رفتن از محدودیت‌های نظارتی را کاهش می‌دهد، حتی در سامانه های بازیافت حلقه بسته، جایی که خطر تجمع و مهاجرت بالاترین است.

پایداری حرارتی بهبود یافته و همچنین فرآیند پذیری بهبود یافته را ارائه می دهد، از مشکلات مربوط به فراورش مربوط به تصعید و رسوب بر روی تجهیزات و قالب ها جلوگیری می کند و به بهبود کارایی و توان کمک می کند.

با این وجود، راه حل بسته بندی جدید زیبایی بطری و استحکام مکانیکی برجسته ای را نیز ارائه می دهد، عمر مفید محصولات بسته بندی شده را افزایش می دهد و در عین حال به کنترل بو کمک می کند و خطر بی مزه شدن محتویات بطری را به حداقل می رساند. همچنین با مقررات تماس با مواد غذایی اروپا مطابقت دارد.

ColorMatrix AAnchor به برندها کمک می‌کند تا به اهداف پایداری خود دست یابند و در عین حال بسته‌بندی PET با کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا