اخبار

اختصاصی بسپار/ فیلم بازیافتی برای کاربردهای در تماس با خوراکی/ طول عمر محصول دو برابر می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر این فیلم پیشرفته برای اولین بار سپتامبر امسال در انگلستان با پخش انحصاری در سیستم بسته بندی یورکشایر (YPS) و یکی از شرکای قدیمی Bollore – توسط DOW رونمایی شد. این محصول توسط مشتری آنها Cranswick  تامین کننده بزرگ گوشت و طیور  برای بسته بندی کلیه محصولاتشان استفاده خواهد شد.
به گفته مدیر بخش زیست پایدار Dow، این یک همکاری جذاب بوده و ما از همکاری با Bollore، YPS و Cranswick، برای تولید و استفاده از این بسته بندی باکیفیت، ایمن و بازیافت پذیر، که از بسپارهای چرخشی تهیه شده است، بسیار خوشنود هستیم.
مدیر تحقیق و توسعه Bollore می گوید، ما از پیشرفت های فناورانه موفقی که به ما این اجازه را داده تا فیلم سدگر بازیافت پذیری را معرفی کنیم که قادر است به یکی از بزرگ ترین چالش های این صنعت غلبه کرده و استفاده از فیلم حاوی اجزای بازیافتی در کاربردهای در تماس با خوراک را ممکن ساخته، بسیار خوشنودیم.
مدیر فروش YPS نیز افزود، این فیلم جام مقدسی برای کاربردهای MAP خوراکی از جمله بسته بندی طیوربوده و نتیجه تحقیقات، توسعه و آزمایش های سختگیرانه Dow و Bollore می باشد. با افتخار می گویم YPS می تواند پیشگام در به کار گیری و ادغام این محصول انقلابی در سراسر بریتانیا باشد.
در ادامه پیشرفت اقتصاد پرخشی برای پلاستیک ها، فیلم سدگر جمع شوی Bollore  به به طور اختصاصی برای بسته بندی محصولات خوراکی تازه طراحی شده است  خود مبارزه ای علیه تولید پسماند مواد خوراکیمی باشد. این فیلم سدگر جمع شو می تواند به افزایش عمر قفسه مواد خوراکی کمک کند. برای مثال، با دو برابر کردن تاریخ مصرف طیور از 7 به 14 روز، کل زنجیره تامین این محصول بهینه شده و پنجره ای برای مصرف ایمن محصول توسط مردم خوهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا