اخبار

اختصاصی بسپار/ قرار نیست پلاستیک های بازیافتی عالی باشند/ همینطور که هستند برای آنها کاربردهای زیادی وجود دارد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر روش جدیدی برای بازیافت بسته بندی های منعطف از سوی ceflex و دیگر سهامداران این شرکت معرفی شده است. Dana Mosora رئیس این بخش از Ceflex بیان می کند، ما به نقطه ی عطفی در حوزه ی زنجیره ی تولید ارزش افزوده و تجربه در مدیریت پسماند بسته بندی های منعطف دست پیدا کردیم. آزمایش های ما نشان می دهد پلیمرهای بازیافتی کیفیت لازم را برای جایگزینی پلیمرهای اولیه دارند و می توان از آن ها دوباره در بسته بندی های منعطف استفاده کرد.
گروه Ceflex مقادیری از PE و PP بازیافتی را برای استفاده در تجارت بسته بندی های منعطف، که برای مواد غذایی استفاده نمی شوند، خریداری می کند.در این طرح، Ceflex قصد دارد تا سرمایه گذاری بر روی زیرساخت های لازم برای توسعه ی بازیافت و تولید مواد بازیافتی با کیفیت را به عنوان یک تجارت سود آور پی ریزی کند.
Monica Battistella، مدیر تولید شرکت Taghleef بیان می کند، تنها اگر ما بدانیم که نیازی نیست پلاستیک های بازیافت شده بسیار عالی باشند، کاربردهای زیادی برای آن ها وجود خواهد داشت. در این شرایط پلاستیک های بازیافتی بیشتر بوجود خواهند داشت که می توانند برای محیط زیست مفید باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا