اخبار

اختصاصی بسپار/ ماشین‌های قالب گیری تزریقی هوشمند در CHINAPLAS 2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی هوشمند و کارآمد در صنعت تولید مورد توجه قرار گرفته‌اند. این ماشین‌های پیشرفته از فناوری‌های خودکارسازی و کنترل پیشرفته برای بهینه‌سازی فرآیند قالب‌گیری تزریقی استفاده می‌کنند که منجر به بهره‌وری بالاتر، بهبود کیفیت، مصرف انرژی کمتر و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

دستگاه سروو درایو دو صفحه ای Chen Hsong
Chen Hsong در CHINAPLAS 2024 دستگاه قالب‌گیری تزریقی سروو درایو دو صفحه‌ای SUPERMASTER TP-SMART را برای اولین بار معرفی کرد.
TP-SMART ارتقاء انقلابی و نوین سری محبوب TP از ماشین‌های پیشرفته دو صفحه ای از Chen Hsong است. TP-SMART که بر اساس فناوری‌های انحصاری و ثبت شده ساخته شده است، به طور هوشمندانه و موثر در بخش‌هایی مانند راه آهن، خودرو، انرژی‌های نو و غیره مناسب است.
یکی دیگر از دستگاه‌های جدید MK6 PRO است که پلتفرم کنترل محاسباتی کاملاً جدید، مکانیک و هیدرولیک تنظیم شده و الگوریتم‌های کنترلی پیشرفته ای را در خود دارد.
Chen Hsong همچنین ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی تمام الکتریکی سری SPARK AE را به عنوان یک خط محصول تمام الکتریکی ایده‌آل برای تولید حجم انبوه، چرخه سریع، دقت بالا و قطعات سخت با کمترین سطح مصرف انرژی در صنعت و پایداری طولانی‌مدت را به نمایش گذاشت. سری SPARK AE به ویژه برای تولید قطعات پزشکی، خودرو و اسباب بازی مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا