اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ مجموعه ی LNP™ LUBRILOY™ از SABIC: توسعه ی مواد بدون PFAS

گروه ترجمه و تولید محتوا دربسپار/ایران پلیمر SABIC مجموعه ی LNP™ LUBRILOY™ خود را با ترکیبات نوآورانه ای ارائه می کند که جایگزین هایی با کارایی بالا برای مواد روان سازی شده با PTFE (تفلون) هستند. این توسعه به رفع نگرانی های نظارتی و بهداشتی در مورد PFAS ( per-and polyfluoroalkyl substances) می پردازد و SABIC را به عنوان یک رهبر در راه حل های مواد پایدار قرار می دهد.

پاسخ SABIC به تغییرات نظارتی
SABIC، پیشرو در صنایع شیمیایی، از گسترش قابل توجه مجموعه LNP LUBRILOY خود خبر داد و گونه های جدیدی را معرفی کرد که برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان در بخش‌های مختلف، به ویژه مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده‌اند. این محصولات جدید به‌عنوان جایگزین‌های مناسبی برای مواد سنتی روان سازی شده با PTFE ظاهر می‌شوند که حاوی مواد PFAS هستند و اکنون به دلیل پیامدهای بالقوه بهداشتی و نظارتی تحت بررسی اند.
در مواجهه با قوانین پیشنهادی اروپایی و ایالتی ایالات متحده که به شدت استفاده از PFAS را محدود یا ممنوع می‌کند، مشتریان به دنبال راه‌حل‌های جدیدی هستند که از این مواد شیمیایی استفاده نمی‌کند.

فناوری نوآورانه روان سازی
جدیدترین پیشنهاد LNP LUBRILOY شامل یک فناوری روان سازی جدید و ثبت شده است. این نوآوری به تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) اجازه می دهد تا از پیامدهای مرتبط با PFAS اجتناب کنند و از رعایت مقررات سختگیرانه و روز افزون اطمینان حاصل کنند. اد ویلیامز، مدیر ارشد محصول SABIC برای ترکیبات LNP، دانش شیمی بسپار عمیق این شرکت را به عنوان کلید توسعه ی این مواد پیشرفته معرفی کرد.

مزایا و کاربردهای ترکیبات جدید
این ترکیبات جدید عملکرد ضد اصطکاک و سایش فوق العاده ای را بدون تکیه بر PTFE ارائه می دهند که آن ها را برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند:
• دستگاه‌های پزشکی: افزایش مقاومت در برابر سایش و کاهش اصطکاک برای دستگاه‌ها
• خودرو و صنعت: ایده آل برای اجزای خودرو، کنتورهای آب و تسمه نقاله که در آن ها دوام و عملکرد در اولویت هستند.
اد ویلیامز، مدیر ارشد محصول SABIC بر نقش مهم ترکیبات LNP در پرداختن به چالش‌های سایش و اصطکاک در دستگاه‌های پزشکی و در عین حال حذف وابستگی به PFAS تاکید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا