اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ محورهای معتبرترین نمایشگاه صنعت پلاستیک دنیا K2022: اقتصاد چرخشی، دیجیتالی شدن و حفاظت اقلیمی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه K 2022 از 19 تا 26 اکتبر 2022 (27 مهرماه تا 4 آبان ماه 1401) در دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.

همچنان علاقه غرفه داران به این مهم ترین نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک در حال افزایش است. حدود 3000 کمپانی از سراسر دنیا برای نمایش نوآوری هایشان در سه بخش مواد اولیه و کمکی ها، محصولات نیمه آماده و پلاستیک های تقویت شده و تکنیکال، و ماشین آلات وابزار صنعت پلاستیک و لاستیک، ثبت نام کرده اند.
نمایشگاه K در دوسلدورف بستری مناسب برای اطلاع رسانی مهم ترین داده ها و زمینه تجاری صنایع لاستیک و پلاستیک در سراسر دنیا می باشد. غرفه داران و بازدیدکنندگان از سراسر دنیا در این مکان جمع شده و از فرصت خود برای نمایش پیشرفت های عملیاتی این صنعت، بحث و گفتگو درباره روندهای فعلی و چشم انداز آینده، استفاده می کنند.

علاوه بر این، نمایشگاه K نه تنها هر سه سال یک بار به عنوان عرصه ای برای نوآوری های محصولات آینده-نگر است، بلکه بر چالش های پیش رو در این صنعت نیز تاکید دارد. این مهم توسط سه موضوع اصلی اقتصاد چرخشی، دیجیتالی شدن و حفاظت از آب و هوا، در نمایشگاه K2022 بازتاب می یابد. این موضوعات اصلی توسط ارائه های غرفه داران و نیز تمرکز بر نمایش رسمی اصلی Plastics Shape the Future عرضه خواهد شد.

همچنین جهت گیری نمایشگاه K به نیازهای بازار و توسعه بیشتر مفهوم آن، نیز می باشد. به این دلیل است که این نمایشگاه یک قسمت محتوای دیجیتالی اضافی نیز خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا