اخبار

اختصاصی بسپار/ مرکز پلاستیک SKZ پروژه مشترک سامانه اندازه گیری راداری برای رانشگری (اکستروژن) را راه اندازی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر SKZ Plastics Center، TRILITEC و VendOs Industrietechnik پروژه‌ی توسعه مشترکی را برای راه اندازی سامانه اندازه گیری راداری راه اندازی کردند که به طور دقیق و کارآمد بر کیفیت ورق‌های پلاستیکی در طول فرآیند رانشگری نظارت می‌کند.

این روش غیر مخرب، غیر تماسی، پوشش 100٪ با کاربرد کاملاً بدون خطر، امکان نظارت در زمان واقعی را فراهم می‌کند. همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا در سریع ترین زمان ممکن نقص‌های قابل مشاهده خارجی یا داخلی را شناسایی کند تا بتوان تنظیمات فوری را انجام داد.

سامانه اندازه گیری راداری می‌تواند طیف گسترده ای از مواد از جمله پلاستیک، گچ، چوب و شیشه را بازرسی کند. مواد بازیافتی نیز قابل بازرسی هستند.

در حین عملیات، تجزیه و تحلیل کامل ورق‌های پلاستیکی با استفاده از امواج رادار انجام می‌شود. از یک تنظیم ترکیبی انتقال و بازتاب استفاده می‌شود. این امر امکان تشخیص مطمئن عیوب مانند سوراخ‌ها و مواد خارجی را فراهم می‌کند.

Pierre Pfeffer، پژوهشگر در زمینه آزمایش‌های غیر مخرب در SKZ، توضیح داد که با این روش از منابع به طور موثر استفاده می‌شود و منجر به کاهش قابل توجه ضایعات مواد خواهد شد. این رویکرد همچنین تولید پایدار و دیجیتال را توسعه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا