اخبار

اختصاصی بسپار/ معرفی سیلیکای جدید برای کاهش مصرف زیست کش ها در پوشش های دریایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik سیلیکای اصلاح شده جدیدی معرفی کرد. AEROSIL VP 4200 یک سیلیکا با ساختار اصلاح شده و دارای گروههای آزاد هیدروکسی می باشد. این سیلیکا برای فرموله کردن پوشش های ضد خزه دریایی حاوی اکسید مس مناسب است و فرمولاسیون را زیست سازگار تر می کند.

AEROSIL VP 4200 با اکسید مس (Cu2O) یک کمپلکس تشکیل می دهد و بنابراین کنترل آزاد سازی زیست کش بهتر انجام می شود. فرمولاسیون های حاوی 10 pbw % از اکسید مس و 4-6 pbw % از AEROSIL VP 4200 عملکردی مشابه فرمولاسیون های استاندارد (که میزان Cu2O در آنها تا 50 pbw % می باشد) دارند. AEROSIL VP 4200 دارای قدرت غلظت دهندگی نسبتا پایینی می باشد بنابراین مقادیر بیشتری از آنرا می توان به آسانی ( بویژه در ترکیب با TEGO Disperse 1010 ) در سامانه پوششی استفاده کرد.

این سیلیکا بصورت سفارشی هم برای پوشش های CDP (Controlled Depletion Polymer) و هم برای پوشش های SPC (Self Polishing Coating) قابل ارائه می باشد. AEROSIL VP 4200 به خط محصولات سیلیکای AEROSIL شرکت Evonik تعلق دارد. Evonik یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی ویژه در جهان می باشد. این شرکت در بیش از 100 کشور جهان فعال است و فروش آن در سال 2019 حدود 13.1 میلیارد یورو بوده است. Evonik همواره به دنبال توسعه محصولات جدید برای برطرف کردن نیاز مشتریان و بهبود محیط زیست می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا