اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ معرفی محصولات پلی آمید گونه‌ی پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر گروه تجاری Foster Corporation’s Distribution متخصص در زمینه‌ی بازاریابی راه حل‌هایی برای بازار کاربرد‌های حیاتیِ مراقبت‌های بهداشتی با همکاری Ascend PerformanceMaterials به عنوان متخصص در فناوری، تولید و تجاری سازی مواد پایه پلی آمید محصولی جدید برای بازار پزشکی آماده کرده اند. این دو شرکت ماده ی جدید نایلون (پلی آمید) Hi-Dura MED را برای بازار لوازم پزشکی با کارایی بالا معرفی کرده اند که گروه تجاری Foster آن را توزیع خواهد کرد.

خط اولیه تولید محصولات پزشکی در این شرکت از سه محصول تشکیل شده است:
Hi-Dura MED AG33 NT0862 (PA6,6 پر شده با شیشه)
Hi-Dura MED AI1 NT0861 (PA6,6 با اصلاح کننده ی ضربه)
Hi-Dura MED AP NT0860 (PA6,6 پر نشده با روان کننده)

هر سه محصول در انطباق با استاندارد ISO 10993-5 مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده اند. Ascend قصد دارد در سال 2023 محصولات پزشکی بیشتری بر پایه نایلون معرفی کند و خط تولید خود را گسترش دهد. نایلون 6.6 یک منبع کم استفاده در حوزه ی تجهیزات پزشکی بوده است. چون تولید کنندگان نایلون 6.6 تا کنون به این بازار توجه نکرده اند.Ascend در ارزیابی نیاز‌های مشتریان در حوزه ی پزشکی با راه اندازی خط تولید خود، به نیاز‌های اولیه ای که مشاهده کرده است، پاسخ می‌دهد.

محصولات پایه نایلون دلیل داشتن ویژگی‌های عملکردی خوب از جمله استحکام مکانیکی بالا، سفتی و همچنین پایداری حرارتی شناخته شده هستند. مصرف محصولات ساخته شده از این ماده در بخش‌های مختلف از جمله تشخیص، بسته بندی، ابزار‌های جراحی، محفظه‌های پزشکی و موارد بسیار دیگری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا