اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ معرفی یک مستربچ سفید جدید برای کاربردهای پزشکی توسط Ampacet

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Ampacet، از بزرگان صنعت مستربچ در دنیا، ProVital+ 1101209-EM را به عنوان بخشی از مستربچ های گرید پزشکی ProVital+ معرفی کرده که به طور اختصاصی برای بازار مراقبت های بهداشتی طراحی شده است.

سازگاری کامل عملکردی، قابلیت ردیابی و کنترل مواد خام مورد استفاده در تولید گروه ProVital+، برای تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی، بسته بندی اولیه و تجهیزات تشخیصی داخل آزمایشگاهی بسیار حیاتی می باشد.
تولید ProVital+ 1101209-EM در شرایط بهداشتی سختگیرانه و پنجره پارامترهای فرایندی پایدار، نشانگر ایمنی، قابلیت اطمینان و پایداری این ماده، و در نتیجه آسایش خاطر تولیدکنندگان دستگاه های پزشکی و بسته بندی های اولیه دارویی، می باشد.

این ماده برای کدرسازی و رنگ آمیزی بسته بندی های اولیه و ثانویه، دستگاه های پزشکی و تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی طراحی شده و دارای بالاترین درجه کیفیتی و الزامات عملکردی بوده تا بتواند مقررات سختگیرانه پزشکی را در صنعت مراقبت پزشکی برآورده سازد. فرمولاسیون ماده ProVital+ 1101209-EM از مواد اولیه منتخب و از پیش آزمایش شده برای زیست سازگاری و بر اساس ISO 10993 و Ph.Er monogragh 3.1 می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا