اخبار

اختصاصی بسپار/ معرفی یک گونه جدید ABS سیاه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Polymer Compounders Limited (PCL)، یکی از تولیدکندگان بزرگ ABS، گونه ABSCOM® MS117AX را، یک ABS رنگ پذیر و رسانا برای استفاده در محیط های صنعتی بر اساس استاندارد ATEX، معرفی کرده است.
معمولا این کاربرد توسط افزودنی های پایه کربنی قابل دستیابی است و بنابراین تنها رنگ در دسترس سیاه است. از طرف دیگر ABSCOM® MS117AX، با استفاده از یک افزودنی جدید رسانا و فاقد کربن، در همه رنگ ها موجود است و به کاربر اجازه انتخاب رنگ دلخواهش را می دهد. این موضوع برای ABSCOM® MS117AX، نسبت به سایر مواد موجود در بازار،یک مزیت متمایز، به خصوص در مواردی که نیاز به کنترل بیشتر بر روی ویژگی های الکتریکی محصولات است، محسوب می شود.
این پیشرفت در فناوری گونه ABSCOM® MS170AX، که برای اولین بار به ABS خاصیت ضد استاتیک دهد است، با استفاده از یک نوع افزودنی جدید به دست آمده است. فناوری افزودنی که PCL آن را انتخاب کرده، از نانولوله های چنددیواره کربنی استفاده کرده تا به ABSCOM® MS170AX ویژگی های صنعتی خاص خود را بدهد. گونه ABSCOM® MS170AX ثابت کرد که رسیدن به مقادیر خوب رسانایی به همراه ضربه پذیری بالا قابل دسترسی است.

خواص کلی ABSCOM® MS170AX در جدول زیر نشان داده شده است:

 

ویژگی های کلیدی ABSCOM® MS117AX شامل رنگ بندی کامل، عدم کاهش عملکرد مکانیکی و انطباق با ATEX می باشد. مورد سوم بر اساس استاندارد IEC 60079 گزارش شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا