اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ مهندسی تایرهای Maxam برای ماشین آلات سنگین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر کمپانی Maxam tire اعلام کرد هم اکنون MS503 L5 در سایز 875/65R29 در دسترس است. این تایر تنها ترد با طرح تهاجمی در سایز 875/65R29 در بازار بوده و با استفاده از روش های مهندسی پیشرو و فناوری های آمیزه کاری پیشگامانه تولید شده است.
برای رسیدن به کاربردهای مورد تقاضا در صنعت off-the-road، کمپانی Maxam سری MS503 را به گونه ای مهندسی کرده تا راه حلی طولانی مدت برای تجهیزات زیرزمینی معدن و چرخ لودر به وجود آورد.
سری Maxam MS503، با مهندسی پیشرفته به منظور افزایش عمر سرویس تایر در سخت ترین شرایط و همچنین غلبه بر سایش و پارگی تولید شده است. این تایر با داشتن بلوک های پهن و باز روی ترد خود، تماس مداوم با زمین داشته و راحتی در رانندگی را تامین می کند. تایر MS503، که برای پایداری بیشینه در کاربردهای شدید off-road طراحی شده، دارای شانه دایره ای و جاپای پهن می باشد. این تایر برای داشتن پایداری بیشتر، دارای بید، شانه و ساختار دیواره تقویت شده نیز است.
سری 65 تایر MS503 یک راه حل با ارزش جهانی بوده و با هدف تحمیل کمترین هزینه در زمان و بدون کاهش عملکرد تولید شده است. در این تایر، به منظور کاهش زمان تعمیر، از آمیزه های لاستیکی ضد پارگی و بادوام استفاده شده که خطر دائمی خرابی ناشی از آسیب تایر را از بین می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا