اخبار

اختصاصی بسپار/ مواد سفارشی برای تولید قطعات خودروهای برقی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر مجموعه گسترده ای از مواد سفارشی TechnoCompound توسعه یافته برای محصولاتی برای کاربرد در وسایل نقلیه الکتریکی و معمولی تنظیم شده است و به عنوان مثال به دلیل مقاومت بالای حرارتی و/یا مناسب بودن آن برای کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است. این مواد شامل پلاستیک های مهندسی و همچنین ترکیبات پلی اولفین و تقویت شده با الیاف شیشه بلند برای کاربردهای داخلی، خارجی، زیر بدنه و زیر کاپوت خودرو است.

این شرکت همچنین بر راه حل های پایدار با مواد مبتنی بر بازیافت متمرکز است. پلاستیک های مهندسی TechnoCompound خواص مکانیکی خوب را با بازده اقتصادی بالا ترکیب می کنند. این مواد بر پایه PET (TechnoPet)، PBT (TechnoDur)، TPE (TechnoElast) و PA (TechnoMid) و آمیزه های آن ها هستند. برای افزایش مقاومت حرارتی و شیمیایی از افزودنی های خاصی استفاده می شود. کاربردهای معمول در بخش خودرو شامل سامانه های قفل در، محفظه ها و اتصالات دوشاخه است. برای مثال استحکام ضربه ی بالای این مواد وابسته به طول الیاف شیشه 8 تا 15 میلی متری و محتوای الیاف شیشه ی بین 20 تا 60 درصد است.

ترکیبات پلی اولفین TechnoCompound برای استفاده در بخش های متعدد خودرو مناسب است. این شرکت دانش تخصصی در زمینه ترکیب مواد افزودنی برای محافظت در برابر پرتو فرابنفش، تأخیراندازی شعله و اصلاح مقاومت ضربه را دارد.
شرکت TechnoCompound توسعه ی محصولات خود را مبتنی بر تقاضای مشتریان قرار می دهد. ضمناً در مورد انتخاب مواد و بهینه سازی پارامترهای تولید مشاوره می دهد. دانش فنی و انعطاف‌پذیری بالای تولید این شرکت را قادر می سازد تا راه‌حل‌های مواد خود را دقیقاً مطابق با نیازهای مشتریان تنظیم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا