اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ مواد Eastman’s Eastar Renew برای بسته بندی تجهیزات پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Pacur تولید کننده ی ورق‌های سفارشی اعلام کرده است که از مواد Eastman’s Eastar Renew 6763 برای تولید بسته بندی تجهیزات پزشکی سفت و سخت، گرماشکل و استریل استفاده خواهد کرد.

مواد موجود در سبد بسپاری Eastman Renew با محتوای چرخشی تایید شده توسط ISCC تولید می‌شوند. ISCC PLUS یک سامانه گواهی جهانی برای ردیابی مواد اولیه پایدار از طریق زنجیره تامین است. استفاده از رزین‌های دارای محتوای چرخشی تایید شده با اهداف بلند برنامه نوآوری Pacur برای کمک به آینده‌ای چرخشی تر و مدیریت زباله‌های پلاستیکی که در غیر این صورت به سمت دفن زباله هدایت می‌شوند، همسو است. به گفته ی معاون ارشد فروش و بازاریابی Pacur یک عنصر کلیدی دستور کار نوآوری این شرکت، تعهد به سرمایه گذاری در توسعه راه حل‌های پایداری نسل بعدی است.

Eastar Renew 6763 از طریق فناوری بازیافت مولکولی توسعه یافته توسط Eastman تولید می‌شود و از کوپلی استر Eastar 6763 قابل تشخیص نیست. دوام، ایمنی و عملکرد مشابه نمونه معمولی خود را ارائه می‌دهد. بازیافت مولکولی امکان استفاده از بسپارهای حلقوی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی را فراهم می‌کند. این امر به جمع آوری و بازیافت بسپارهای غیرقابل بازیافت تاکنون کمک می‌کند، بنابراین به حذف ضایعات پلاستیکی کمک می‌کند و باعث جمع آوری و بازیافت موادی می‌شود که بازیافت آن‌ها سخت است.

با استفاده از Eastar Renew، شرکت Pacur می‌تواند تأیید کند که زباله‌های پلاستیکی از محل‌های دفن زباله برای تولید بسته‌بندی جدید دور شده‌اند. درصد محتوای بازیافتی از طریق محاسبه ی تایید شده توسط ISCC برای محتوای بازیافتی مواد Eastman Renew مشخص می‌شود. این شرکت با گسترش تلاش‌های خود در زمینه اقتصاد چرخشی و بازیافت، بزرگترین مرکز بازیافت مولکولی ماده به ماده جهان را در کینگ اسپورت، از ایالت‌های جنوبی آمریکا در اواخر سال جاری راه اندازی خواهد کرد. در حال حاضر استفاده Pacur از Eastar Renew 6763 در محصولات بسته بندی استریل فعال شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا