اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نظرات برخی بازدیدکنندگان از نمایشگاه ChinaPlas 2023

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  پاتریک گریگور، نماینده رئیس و مدیر عامل شرکت Scotia Navitas عنوان کرد: “من اهل بریتانیا و ده سال است که در چین هستم. این اولین بار است که از چایناپلاس بازدید می‌کنم. دیدن افراد زیادی از کشورهای مختلف برای کشف فرصت‌های تجاری و همکاری‌های مثبت در اینجا شگفت انگیز است. شرکت ما پراکسیدهای آلی تولید می‌کند. و ما در نظر داریم در سال آینده به عنوان غرفه‌دار در CHINAPLAS شرکت کنیم. چایناپلاس برای من یک فرصت یادگیری است و دیدن راه‌حل‌های مربوط به بازیافت بسیار عالی است.”

Xianglin He، مدیر بخش BOPET، Kanghui Nantong New Material Technology Co., Ltd. نیز عنوان کرد:  “من غرفه داران و بازدیدکنندگان متعددی را در اینجا دیدم که به این معنی است که صنعت شروع به احیاء کرده است. کسب و کار شرکت ما بر روی برخی از مواد نوآورانه و مواد تجزیه پذیر تاثیر می‌گذارد. من قصد دارم برای خرید محصولات جدید از غرفه‌های بیشتری بازدید کنم.”

Sanjay Kumar Jha، مدیر عملیات Aegios Polyfilms Pvt همچنین گفت: “این دومین بار است که پس از نمایشگاه 2016 به چایناپلاس ملحق می‌شوم. من از هند آمده ام. شرکت ما یک تولید کننده فیلم های پلیمری است که بر برنامه‌های بسته بندی تمرکز دارد.”

Elas Lv، مدیر عملیات، SUMEC International Technology Co., Ltd نیز گفت: “من برای اولین بار اینجا در CHINAPLAS هستم. مقیاس نمایشگاه واقعاً عظیم است و 20 سالن بزرگ دارد. من از جو این نمایشگاه لذت بردم زیرا افراد در اینجا برای بحث تجاری در حال تعامل هستند. من معتقدم که توسعه صنایع امیدوارکننده است. شرکت ما در اینجا به دنبال همکاری‌های جدید با برندهای جدید است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا