اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه بسته بندی swop به یک رویداد سالانه تبدیل می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر با گسترش بازار مصرف جهانی، صنعت بسته بندی به محرک اصلی رشد اقتصادی تبدیل شده است. صنعت بسته بندی با تمرکز بر حفاظت از محیط زیست و پایداری، شاهد افزایش تخصص است.
انتظار می رود نمایشگاه swop یکپارچه سازی منابع بین المللی را ایجاد کند و در عین حال بستری را برای فرصت های تجاری بیشتر فراهم کند. با افزایش فعالیت های تجاری در سال 2023، اقتصاد شاهد بهبود تدریجی است. صنعت نمایشگاهی بازگشته است و شاهد رشد مداوم است.

دنیای بسته بندی شانگهای (swop) که به طور مشترک توسط Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd. و Adsale Exhibition Services Ltd. سازماندهی شده است، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این نمایشگاه از 22 تا 24 نوامبر 2023 در شانگهای چین برگزار می شود. swop به عنوان عضوی از اتحادیه interpack، به طور کامل از شبکه تبلیغات بین المللی و منابع حرفه ای آن بهره می برد.
انتظار می‌رود بیش از 800 غرفه‌دار از حوزه‌های ماشین‌آلات بسته‌بندی، مواد بسته‌بندی و محصولات در swop شرکت کنند. این نمایشگاه روی موضوعات داغی مانند اقتصاد چرخشی، مدیریت منابع، فناوری دیجیتال و ایمنی محصول تمرکز خواهد کرد.

این نمایشگاه یک پلتفرم منبع یابی بسته بندی یک مرحله ای را در سراسر زنجیره صنعت برای شرکت های بسته بندی داخلی و بین المللی و خریداران تجاری در بخش های مصرف نهایی مواد غذایی، نوشیدنی، شیرینی، نانوایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، کالاهای غیر غذایی و صنعتی فراهم می کند.
در پاسخ به آخرین تقاضاها در بازار بسته بندی، swop از سال 2024 به یک رویداد سالانه تبدیل خواهد شد. صنعت بسته بندی همیشه در حال نوآوری و تغییر است. swop با صنایع بسته بندی همکاری می کند تا با این تغییرات سریع همراه باشد و ارتباطات را در صنعت بسته بندی تسهیل کند.

از سال 2015، swop با موفقیت در شانگهای میزبانی شده است و با بسیاری از انجمن‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین منابع رسانه‌ای مانند فدراسیون تولید ماشین‌آلات و تجهیزات آلمان (VDMA)، سازمان غذا و داروی ایالات متحده، فائو، انجمن فناوری بسته بندی شانگهای، موسسه هنرهای تجسمی شانگهای، همچنین با شورای چین برای ارتقای کمیته ماشین آلات تجارت بین المللی و سایر انجمن های صنعتی و موسسات حرفه ای از چین و خارج از آن، ارتباط نزدیک و همکاری برقرار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا