اخبار

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه پلاستیک Fakuma 2023 هفته آینده در آلمان آغاز به کار می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر مدت ها پیش از افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی فرآوری پلاستیک فاکوما در فریدریشهافن از 17 تا 21 اکتبر 2023 (25 تا 29 مهر 1402) تمام سالن‌های نمایشگاه رزرو شده است. آماده سازی نهایی در حال اتمام است. یکی از برجسته ترین نمایشگاه های تجاری جهان برای قالب گیری تزریقی، فناوری اکستروژن، گرماشکل دهی و چاپ سه بعدی به موضوعات آینده نگر اقتصاد چرخشی، دیجیتالی شدن، خودکار شدن فرآیندها و بهره وری انرژی می‌پردازد.

Fakuma 2023 مطمئناً جشنی برای پلاستیک خواهد بود. غرفه‌داران از ارائه راه‌حل‌های آینده‌محور خود هیجان‌زده هستند و بازدیدکنندگان متخصص می‌توانند مشتاقانه منتظر یک نمایشگاه تجاری الهام‌بخش باشند. توجه‌ها بر موضوعات اقتصاد چرخشی، بازیافت و پایداری متمرکز خواهد شد. برای تولید کنندگان و کاربران، نقطه ی توجه به تولید و فرآورش پلاستیک سازگار با محیط زیست تغییر کرده است. راه حل‌های پلاستیکی با فناوری و کیفیت و دوام بالا در طیف گسترده ای از صنایع برای مثال در فناوری انرژی، خودروسازی، ساخت و ساز، مبلمان و … ارائه خواهد شد. بخش‌های مختلف فاکوما نشان خواهد داد که موضوع پلاستیک می‌تواند از دیدگاه حفاظت از آب و هوا و در دایره ی اقتصاد چرخشی به طور آینده نگر مورد توجه قرار بگیرد.

ارتباط عملی و تمرکز موضوعی برای بازدیدکنندگان متخصص

Fakuma امسال بار دیگر با سطوح بالای ارتباط عملی خود متمایز خواهد شد. روندهای فناوری و اجرای آن‌ها در تولید در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. بهره وری انرژی، پایداری، طراحی برای بازیافت و راه حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان عوامل محرک تحقیق و توسعه به طور گسترده مورد توجه قرار خواهند گرفت. تامین کنندگان به کار خود در زمینه صرفه جویی بالقوه ناشی از تعامل هوشمند بین ماشین‌ها، ابزارها و فناوری‌های جانبی، به ویژه در زمینه مدیریت فرآیند حرارتی ادامه داده اند. بخش فرآورش پلاستیک محصولات جدید و راه حل‌های فناورانه در سالن‌های A1 تا A7 و B1 تا B5 و همچنین در سالن‌های شرقی و غربی به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدید از Fakuma 2023 مطمئناً ارزشمند خواهد بود زیرا دستور کار این نمایشگاه تجاری شامل ماشین‌های معمولی توسعه یافته و همچنین فرآیندهای بهینه‌سازی شده و مدل‌های تجاری آینده‌محور است.

میزگرد

یک قالب رویداد جدید نیز در Fakuma 2023 ارائه خواهد شد – یک میزگرد با موضوع “پلاستیک‌ها – مواد قابل بازیافت به جای مواد مشکل ساز!”. این رویداد بر ارزش پلاستیک و اهمیت ویژه ی آن‌ها برای همه تمرکز دارد. در عین حال، جنبه‌های مشکل ساز پلاستیک‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و گزینه‌هایی برای غلبه بر چالش‌های پیچیده مورد بحث قرار خواهد گرفت. نمایندگان مشهور صنعت، پژوهش و سیاست در این میزگرد گرد هم می‌آیند.

Fakuma 2023 به عنوان یک محل گردهمایی صنعت برای مخاطبان متخصص بین المللی، بار دیگر بیش از 40 درصد از غرفه داران خود را از خارج از آلمان پذیرایی می‌کند. تامین‌کنندگان و کاربران به مدت پنج روز موضوع هیجان‌انگیز و آینده‌نگر پلاستیک‌ها را از همه جهات بررسی خواهند کرد. انجمن غرفه‌داران با ارائه‌های تخصصی در سطح جهانی، انگیزه‌ای الهام‌بخش برای همه موضوعات مرتبط ارائه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا