اخبار

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه Chinaplas 2024 اردیبهشت آینده در شانگهای

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر CHINAPLAS 2024 خود را به عنوان اولین نمایشگاه تجاری لاستیک و پلاستیک در بازار چین تثبیت کرده است. دوره آتی این نمایشگاه از 23 تا 26 آوریل (چهارم تا هفتم اردیبهشت 1402) در نمایشگاه و مرکز همایش‌های بین المللی شانگهای برگزار می‌شود. این رویداد از طریق طیف گسترده محصولات خود بیش از 4000 غرفه‌دار و تقریباً 180000 بازدیدکننده تجاری را جذب خواهد کرد.

از نمایشگاه Chinaplas در شانگهای چه انتظاری داریم و چرا باید در آن شرکت کنید؟
Chinaplas 2024 نمای کلی گسترده ای از طیف صنعت ارائه می‌دهد و همچنین انگیزه جدیدی برای موفقیت تجاری همه شرکت کنندگان خواهد داشت. با توجه به میزان موفقیت بالای همه حاضران و پوشش رسانه ای زیاد، این رویداد با هر دوره‌ی برگزاری محبوبیت بیشتری کسب می‌کند. این نمایشگاه بینشی در مورد بسیاری از روندها در مهم ترین بخش‌های صنعت ارائه می‌دهد:

• حوزه فناوری سه بعدی
• حوزه تجهیزات کمکی و آزمایشی
• حوزه دای و قالب
• حوزه ماشین آلات رانشگری
• حوزه ماشین آلات بسته بندی فیلم و پلاستیک
• حوزه ماشین آلات قالب گیری تزریقی و حوزه فنی تولید هوشمند

CHINAPLAS 2024 کجا برگزار می‌شود؟
این نمایشگاه در شانگهای چین برگزار خواهد شد. اهمیت این شهر به عنوان یک مرکز تجاری و بازرگانی از قرن نوزدهم به طور مداوم در حال افزایش است. امروزه این شهر به عنوان «نمایشگاه» اقتصادی پررونق چین توصیف می‌شود و به شما نوید یک تجربه سفر شرکتی بی‌نظیر را می‌دهد. هنگام بازدید از Chinaplas در شانگهای، توصیه می‌کنیم در شهر نیز قدم بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا