اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایش دستگاه قالب گیری تزریقی تخصصی پزشکی YIZUMI در Chinaplas2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت YIZUMI در CHINAPLAS 2024، چندین راه حل قالب گیری نوآورانه از جمله دستگاه قالب گیری تزریقی تخصصی پزشکی الکتریکی FF240M را به نمایش گذاشت.
سری FF-M یک ماشین قالب گیری تزریقی تخصصی پزشکی است که برای بازار مواد مصرفی پزشکی پلاستیکی توسعه یافته است. طراحی کلی دستگاه الزامات فرآیند تولید را برای سرنگ های یکبار مصرف، مجموعه ابزارهای تزریق، ماسک های تنفسی و سایر محصولات برآورده می کند. در CHINAPLAS امسال، در غرفه ی این شرکت قالب‌گیری تزریقی تخصصی پزشکی دستگاه FF240M نمایش داده شد.
این دستگاه فهرستی از مزایا را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به قالب 128 حفره ای و چرخه قالب گیری سریع 8 ثانیه ای است که با ظرفیت تولید روزانه بیش از 1.2 میلیون دستگاه به بازده بالایی دست می یابد و نیازهای تولید در مقیاس بزرگ را برآورده می کند.
با داشتن قالب با دقت بالا، FF240M دارای دقت بالا، پاسخ سریع و پایداری خوب است. مجهز به کنترل وزن هوشمند و در ترکیب با راهگاه های داغ و طراحی قالب، کیفیت عالی و قوام محصول را تضمین می کند.
به علاوه، این دستگاه از فناوری کنترل مستقیم سروو استفاده می کند و مجهز به کنترل نیروی گیره ی هوشمند است. همچنین شامل یک سامانه ی مدیریت مصرف انرژی هوشمند است که امکان درک و نظارت واضح بر مصرف انرژی تولید را فراهم می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا