اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایش راه حل های نوآورانه راهگاه داغ در Chinaplas2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Oerlikon HRSflow، تامین‌کننده سامانه ی راهگاه داغ سوئیسی، راه‌حل‌های نوآورانه خود را در نمایشگاه CHINAPLAS 2024 ارائه می دهد.

MULTIflow: خط چند حفره ای برای وزن های کم
MULTIflow HRS، خط چند حفره ای برای وزن های کم، با بسپارهای مهندسی است. زمان چرخه ی سریع، حجم تولید بالا، فرآورش ترکیبات PCR و زیست بسپارها، تغییر رنگ سریع و پایان عالی قطعات قالب‌گیری شده را ارائه می‌دهد. خط چند حفره ای برای بسته بندی، درپوش و و همچنین کاربردهای پزشکی مناسب است.
به عنوان نمونه ای از این خط جدید، Oerlikon یک سامانه ی راهگاه داغ سری Tp با حلقه انتهایی PGY، همراه با کاربردهای جذاب برای قطعات پلاستیکی کوچک را به نمایش می گذارد.
این شرکت سری نازل های Vf را که برای زمان های چرخه سریع (2.2 تا 3.5 ثانیه) و حداکثر قابلیت اطمینان فرآیند طراحی شده است را نشان می دهد. این نازل‌ها که به‌طور خاص برای درپوش‌های HDPE ساخته شده‌اند، وزن قطعات از 0.5 گرم تا 8 گرم را پشتیبانی می‌کنند و کیفیت ثابت، تغییر رنگ سریع و راه‌اندازی مجدد سامانه را تضمین می‌کنند.

سری جدید نازل X برای بسته بندی دیواره نازک
نازل های سری X می توانند فشارهای بالای پر شدن را با دقت تحمل کنند و از تزریق سریع و زمان چرخه برای وزن یکنواخت قطعه اطمینان حاصل کنند. این سری برای کاربردهای بسته بندی دیواره نازک طراحی شده است.
سامانه جدید قالب stack زمان خرابی را به حداقل می رساند و امکان استفاده در کاربرد های مختلف، حتی در ماشین های قالب گیری تزریقی کوچکتر را فراهم می کند، بنابراین می توان آن را در راه حل های plug-and-play گنجاند.
این سامانه، مناسب برای فشارهای بالای پر شدن، مجهز به نازل‌های سری جدید Xd است که برای کاربردهای بسته‌بندی دیواره نازک طراحی شده و بر روی نیم صفحه داغ 220 میلی‌متری نصب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا