اخبار

اختصاصی بسپار/ نهایی کردن قراردادهای پلی پروپیلن سبز بین Citroniq و Lummus/ تولید 400 هزار تن پلی پروپیلن زیستی تا 2027

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت متخصص فناوری فرآیند و انرژی Lummus Technology و شرکت تولید کننده مواد کربن خنثی یعنی Citronik Chemicals، قرار داد خود را برای تولید پلی پروپیلن زیستی در ایالات متحده نهایی کرده اند. این دو شرکت که در ماه آوریل یک تعهدنامه برای این پروژه ها امضا کرده بودند، اکنون برای ساخت چهار کارخانه ی سبز پلی پروپیلن در آمریکای شمالی بر اساس مجموعه چهار فناوری Verdene PP که توسط Lummus توسعه یافته است، موافقت نامه هایی را منعقد کرده اند. Lummus تنها ارائه‌دهنده ی فناوری است که می‌تواند تمام فناوری‌های ثبت‌شده و کم‌انرژی را برای تولید پلی‌پروپیلن سبز تجدیدپذیر از اتانول بیوژن به کار بگیرد.

این توافقنامه گواهی بر تعهد شرکت ها برای ارائه پلاستیک های پایدار در مقیاس جهانی به بازار است. فرآیند E2O سیترونیک، پلاستیک‌های کربن منفی و الفین‌های واسطه را از 100 درصد مواد اولیه پایدار تولید می‌کند که استفاده از هیدروکربن‌های سوخت فسیلی معمولی را حذف می‌کند و انتشار گازهای گلخانه‌ای را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

اولین کارخانه، که برای را ه اندازی آن در سال 2027 برنامه ریزی شده است، 400 هزارتن پلی پروپیلن زیستی تولید خواهد کرد.
ترکیب رهبری Lummus در صدور مجوز پلی پروپیلن با قابلیت های تولید کربن منفی سیترونیک کمک می کند تا تقاضای رو به رشد برای پلی پروپیلن زیستی برآورده شود و کربن زدایی صنعت انرژی پایین دستی تسریع گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا