اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ هفتاد سالگی نمایشگاه K: داستانی موفق که در دوسلدورف ساخته شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر چیزی که در ابتدا به عنوان یک نمایشگاه کوچک با محصولات مصرفی چون جوراب های نایلونی شروع شد، اکنون به یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی برای کل صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا تبدیل شده است. امسال نمایشگاه K در دوسلدورف آلمان هفتاد سالگی خود را جشن می گیرد.
هفتاد سال K، نه تنها به معنای شناخت همه جانبه پلاستیک ها، بلکه رویارویی با افراد مشهور در نمایشگاه و اکتشافاتی  است که صنعت را بارها دگرگون می کند. تیم برگزاری نمایشگاه می گوید: ما با افتخار به گذشته سرشار از ایده، نوآوری و شگفتی هفتاد ساله خود می نگریم. در این سفر اکتشافی در گذشته K به ما بپیوندید و از همراهی ما و پلاستیک ها در تمامی این سال ها شگفت زده شوید.

نقاط عطف دوسلدورف
در سال1950، دو میلیون تن پلاستیک در سراسر دنیا تولید می شد. از این سال به بعد، تولید پلاستیک به سرعت رشد کرد. معجزه اقتصاد پس از جنگ جهانی، بدون پلاستیک ها غیر ممکن به نظر می رسد. در این برهه K متولد شد.

غرفه داران از ابتدای کار
امروزه حدود 3000 غرفه دار از بیش از 60 کشور محصولات خود را در K به نمایش می گذارند. در آغاز در سال 1952، اوضاع با 270 کمپانی شرکت کننده از سراسر آلمان، بسیار متفاوت به نظر می رسید. از تمامی این شرکت کنندگان، 11 کمپانی پیشرو از ابتدا تا به امروز در تمامی نمایشگاه های K شرکت کرده اند: ,BASF, Brabender GmbH & Co.KG Hosokawa AG, Kautex Maschinenbau GmbH, KraussMaffei Extrusion GmbH, Ihne & Tesch GmbH, Leistritz Extrusionstechnik GmbH, Reifenhäuser GmbH & Co.KG, Röhm GmbH, Wacker Chemie AG, Wittmann Battenfeld Deutschland GmbH و Carl Hanser Verlag GmbH & Co.KG.

تولیدکنندگان لاستیک نیز به سرعت به این نمایشگاه پیوستند. صنعت خودرو و کمپانی های تامین کننده آنها از جمله Dunlop نیز فضای کاربردی خوبی به دست آورده بودند.

امسال دوباره همه صنایع مرتبط در دوسلدورف در بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دنیا گرد هم می آیند. آنها به منظور نمایش برتری این صنعت و ترسیم آینده آن به همراه بازدیدکنندگان جمع می شوند. این آینده قطعا شامل محافظت از محیط زیست، اقتصاد چرخشی و دیجیتالی شدن است و اینها از موضوعات اصلی در K2022 هستند.

 

با بسپار به عنوان حامی رسانه ای نمایشگاه خبرهای این رویداد را دنبال کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا