اخبار

اختصاصی بسپار/ همکاری Clariant و Conser در صنعت مالئیک انیدرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Clariant، شرکت تخصصی مواد شیمیایی قراردادی را با Conser، بخشی از MAIRE Group، برای تامین کاتالیزگرهای مالئیک انیدرید، به ویژه در مورد توسعه کاتالیزگرهای نسل بعدی امضا کرد.

مالئیک انیدرید نه تنها یک جزء ضروری بسپارها و پوشش‌ها برای صنایع ساختمانی، خودروسازی، دریایی و انرژی است، بلکه یک واسطه مهم برای تولید پلاستیک‌های زیست تخریب‌پذیر است.

 

کاتالیزگرهای Clariant به عنوان مرجع

شرکا کاتالیزگرهای جدیدی را بر اساس سری SynDane Clariant با هدف ارائه بهره وری بیشتر، کارایی هزینه و پایداری توسعه خواهند داد.

کاتالیزگرهای SynDane Clariant برای تولید مقرون به صرفه مالئیک انیدرید از طریق اکسایش جزئی n-بوتان در راکتورهای لوله‌ای با بستر ثابت طراحی شده‌اند. عملکرد و گزینشی بودن فوق‌العاده آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی تشکیل محصول جانبی و بسپارش پایین دستی را کاهش می‌دهد، که زمان توقف کارخانه‌ی مالئیک انیدرید را به حداقل می‌رساند.

تا به امروز، پنج پروژه‌ی جدید کاتالیزگرهای Clariant با فناوری Conser را برای تولید مالئیک انیدرید انتخاب کرده اند.

 

بازار رو به رشد در چین

تقاضا برای مالئیک انیدرید در سراسر جهان به ویژه در چین به رشد خود ادامه می‌دهد.

Conser S.p.A با تمرکز قوی بر بازار رو به رشد در چین، مجوز دهنده‌ی فناوری مالئیک انیدرید است. این شرکت تجربه زیادی در زمینه مالئیک انیدرید و مشتقات آن دارد.

با این وجود، کاتالیزگر Clariant در چین تقاضای زیادی داشته است، به طوری که این شرکت در سال 2019 چندین میلیون یورو سرمایه گذاری کرد تا به طور قابل توجهی ظرفیت تولید خود را در پایگاه پانجین خود افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا