اخبار

اختصاصی بسپار/ هوش مصنوعی تأثیر افزودنی‌های رنگی بر خواص مکانیکی را پیش بینی می‌کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر ابزار مجهز به هوش مصنوعی تأثیر افزودنی‌های رنگی بر خواص مکانیکی را پیش بینی می‌کند

یک ابزار دیجیتال جدید که با هوش مصنوعی (AI) توسط DSM Engineering طراحی شده است، رنگ و خواص مکانیکی ترکیبات را با معرفی ترکیبات رنگ و همچنین پوشش فضای رنگی بالقوه در خواص مکانیکی حیاتی پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند فرمول‌هایی را برای دستیابی به خواص رنگ دلخواه پیشنهاد دهد. Lucidiris که توسط DSM Engineering طراحی شده است، در نهایت برای تسریع زمان عرضه به بازار در زمانی که مهندسان در حال توسعه و طراحی رنگ مواد دارای کارایی بالا هستند، طراحی شده است.

شرکت DSM Engineering Materials  ابزار دیجیتال Lucidiris را به عنوان گام بعدی خود برای سریع‌تر و آسان‌تر کردن توسعه و طراحی محصول از طریق راه‌حل‌های دیجیتال پیشرفته توصیف می‌کند. به گفته این شرکت، فناوری هوش مصنوعی ثبت اختراع شده، توسعه فرمول‌های مواد را با ظاهر نوری مشخص شده تسهیل می‌کند و در عین حال از خواص مکانیکی اطمینان حاصل می‌کند.

نکته ی جذاب اینکه این ابزار دیجیتالی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، نقاط قوتی را در توسعه مواد رنگی ایجاد می‌کند و امکان رو به رو شدن با چالش‌های سخت برای استفاده مجدد از مواد بازیافتی را میسر می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا