اخبار

اختصاصی بسپار/ ورقه های شوینده لباسشویی: تمیزتر، به صرفه تر و زیست محیط دوست!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت تولیدکننده محصولات شوینده خانگی اولین محصول خود، یعنی ورقه های شوینده لباسشویی چندمنظوره، را تولید و وارد بازار آمریکا کرد. این ورقه های شوینده دارای خواص نگهداری رنگ، با استفاده از الیاف گیاهی احیاشونده، بوده که امکان شستشوی لباس های سفید و رنگی با هم را فراهم کرده و از ورود رنگ های اضافی موجود در پارچه به منبع آب جلوگیری می کند. ورقه های شوینده لباسشویی Ease با فرمولاسیون ملایم، استفاده از مواد اولیه سمی را حذف کرده و می تواند مواد شیمیایی مضر مانند پتاسیم دی کرومات را جذب کند. این ماده فاقد پارابن، مواد حساسیت زا و سفید کننده بوده و کاملا سازگار با پوست و محیط زیست می باشد.

برای مبارزه کارا با لکه و بو، در انتهای تولید آنزیم های پاک کننده بر روی ورقه های شوینده airbrush می شوند. هر ورقه شوینده فوق اشباع بوده و می تواند در هر بار تا 20 بلوز را بشوید. ورقه های مصرف شده را می توان به عنوان خش کن برای جلوگیری از تولد الکتریسیته ساکن استفاده نمود.
با باور به اینکه شستشو می بایست کارا، بدون زحمت، تمیز و سالم باشد، بسته زیست پایدار ورقه های شوینده لباسشویی Ease اولین قدم این کمپانی برای رسیدن به آینده ای زیست پایدار و ساده خواهد بود. این شرکت در آینده محصولات دیگری در زمینه بهداشت سرویس بهداشتی، آشپزخانه و بهداشت شخصی نیز به بازار ارائه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا