اخبار

اختصاصی بسپار/ پروژه بازیافت پلاستیک LDPE از اقیانوس ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمرChase Plastics شرکت انگلیسی تولید انواع پلی اتیلن بازیافتی با سازنده تجهیزات جانبی Summit Systems and Ocean Integrity برای بازیافت پلی اتیلن کم چگالی (LDPE) از پلاستیک‌های اقیانوس شریک شده است.

Ocean Integrity یک شرکت جهانی است که روی بازیابی پلاستیک‌های اقیانوس کار می‌کند. پس از بازیافت، PE بازیافتی حاصل به طور مستقیم از Chase Plastics یا از طریق Summit Systems که محصول را نیز توزیع می‌کند، در دسترس خواهد بود.

به مدت سه سال Ocean Integrity با Summit Systems برای توسعه یک فرآیند عملی برای بازیابی پلاستیک‌های اقیانوس کار کرده است. پلاستیک‌ها با استفاده از دستگاه‌های حذف میکرو پلاستیک از اقیانوس‌ها جمع آوری می‌شوند که می‌توانند میکروپلاستیک‌ها را تا 65 میکرون بازیابی کنند.

این طرح علاوه بر مزایای زیست محیطی که دارد از طریق به کارگیری مهارت‌های ماهیگیری سنتی نیز برای کمک به تحریک اقتصاد محلی سودمند است. عملیات بازیابی پلاستیک به این شیوه، نه تنها در حذف هزاران تن از اقیانوس‌ها، بلکه در کاهش ردپای کربن جهانی و حفظ پلانکتون‌ها و دیگر جانداران دریایی بسیار مهم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا