اخبار

اختصاصی بسپار/ پوشش اپوکسی ضدحریق برای کاربردهای ساختمانی توسط PPG به بازار آمد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که پوشش ضد حریق پف کننده جدیدی بر پایه رزین اپوکسی جهت سازه های فلزی ساختمان ها طراحی کرده است. این پوشش جدید که با نام تجاری PPG STEELGUARD 951 با بازار عرضه می شود تا سه ساعت حفاظت در برابر حریق سلولزی ایجاد می کند.

در هنگام آتش سوزی ، فیلم نازک پوشش منبسط می شود و یک لایه ضخیم و سبک فوم مانند ایجاد می کند. این لایه بعنوان عایق عمل کرده و باعث حفظ استحکام سازه برای مدت معینی می گردد. در نتیجه زمان بیشتری برای فرار مردم فراهم می شود و صدمات کمتری به ساختمان وارد می شود. PPG STEELGUARD 951 برای محیط های با جو بسیار خورنده ( تا ISO 12944 C5 ) بدون نیاز به پوشش رویه حفاظت خوردگی مناسبی ایجاد می کند. در نتیجه زمان و هزینه پروژه کاهش می یابد. در یک دست اعمال دستیابی به فیلمی با ضخامت خشک تا 3500 میکرون امکان پذیر است. این پوشش به سرعت سخت می شود و یک روز پس از اعمال ، قطعات قابل جابجایی می باشند.

به گفته Richard Mann مدیر PPG، پوشش PPG STEELGUARD 951 یک محصول بی همتا می باشد که علاوه بر ایجاد سطحی زیبا و ایجاد حفاظت خوردگی از سازه فلزی در برابر حریق نیز حفاظت می کند. این پوشش که بر اساس فناوری اپوکسی منعطف توسعه داده شده است دارای دوام عالی می باشد و خطر ترک خوردن فیلم در هنگام حمل و نقل قطعه بسیار کم می باشد. این پوشش بر اساس استاندارد های خوردگی و استاندارد های حریق شامل EN 13381-8 ، BS 476 ، ISO 12944 ، GB 51249 و GB 14907 تست شده و مورد تایید قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا