اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پوشش ضد آب جدید گروه صنعتی Huber بر روی بسته ­بندی­ های کاغذی/ دیگر به لمینیت های پلی اتیلنی نیازی نیست

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر   گروه Huber بر روی فرایندهای چاپ تحقیق می­کنند. این گروه به پوششی دست پیدا کردند که در برابر آب مقاوم است. این پوشش برای سطوح چاپ شده ­ای که در صنعت بسته­ بندی مورد استفاده قرار می­گیرند استفاده می ­شوند. با استفاده از اصلاح فرمول پوشش ­های آب­ پایه، دیگر نیازی به لمینیت­های فیلم پلی­ اتیلن برای ضد اب کردن سطوح نیست.

بسته ­بندی کاغذی با استفاده از پوشش سدکننده می­تواند در سیستم بازیافت کاغذ بازیافت شود. تغییر از بسته­ بندی­های مرسوم به بسته ­بندی ­های کاغذی با پوشش سد کننده از نظر هزینه ­ی تمام شده به صرفه ­تر است و همچنین سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

دکتر Christian Schirrmacher، مدیر پروژه ­ی جهانی جوهرهای آب­پایه در گروه Huber در مورد این پروژه توضیح می­دهد، ما برای توسعه­ ی محصول خود بسیار تلاش کردیم. به علاوه ما بر روی مزایای موجود برای مشتریانمان و جنبه­ های پایداری محصول بیشتر تمرکز کرده ­ایم. با تولید این پوشش ضد آب با نام HYDRO-X GA، گروه ما به نقطه ­ی عطف دیگری دست پیدا کرد. هدف ما این است که مشتریان ما بتوانند بسته ­بندی­های کاغذی سازگار با محیط زیست تولید کنند. با استفاده از HYDRO-X GA می­توان از بسته ­بندی­های لمینیت شده به سمت بسته ­بندی­های کاغذی تک ماده حرکت کرد.

این پوشش سطحی با خاصیت ضد آبی زیادی ایجاد می ­کند. بنابراین مدت زمان نگهداری محصول بیشتر می­ شود. این پوشش برای بسته ­بندی مواد حساس به رطوبت مانند شکر، آرد و غذای حیوانات بسیار مفید است. حفاظت از این مواد باعث می­ شود پسماند غذایی بیشتری تولید نشود. این پوشش برای بسته­ بندی مواد دیگر نیز مفید است. از این پوشش می­ توان برای بسته­ بندی سیمان و یا کاغذهای کپی نیز استفاده کرد. HYDRO-X GA برای کاغذهای پوشش داده شده و بدون پوشش قابل استفاده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا