اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش‌بینی بازار جهانی ۷۰.۷ میلیارد دلاری دستکش‌های نیتریل تا سال 2034

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر انتظار می‌رود که بازار جهانی دستکش‌های نیتریل در سال 2024 به 8617.2 میلیون دلار برسد. پیش‌بینی می‌شود این بازار در دوره پیش‌بینی 2024-2034 با CAGR 23.4 درصد افزایش یابد و طبق گزارش FACT.MR تخمین زده می‌شود که تا سال 2034 به 70755 میلیون دلار آمریکا برسد.

پیش‌بینی می‌شود که افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، افزایش اهمیت ایمنی در محل کار و دانش رو به رشد در مورد عفونت‌های مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی، باعث گسترش این بازار شود. طیف وسیعی از تجهیزات حفاظت فردی (PPE)، از جمله دستکش، پس از همه گیری کووید-19 تقاضای زیادی دارد. کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی اغلب از دستکش‌های نیتریل یکبار مصرف برای جلوگیری از آلودگی استفاده می‌کنند. سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی از سوی دولت‌ها پیش بینی می‌شود که انتظار می‌رود رشد بازار دستکش‌های نیتریل را تقویت کند. پیش‌بینی می‌شود که امکانات مراقبت‌های بهداشتی در سراسر کشورهای کلیدی نوظهور به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری‌های دولتی و بخش خصوصی به میزان قابل توجهی گسترش یابد.

افزایش جمعیت سالخورده از عوامل دیگری ست که این بازار را به جلو می‌برند. انتظار می‌رود افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی از گسترش بخش مراقبت‌های بهداشتی جهانی حمایت کند، که پیش بینی می‌شود تقاضا برای دستکش‌های نیتریل را در دوره پیش بینی افزایش دهد.

دستکش‌های نیتریل مزایای زیادی نسبت به دستکش‌های لاتکس دارند، از جمله ماندگاری طولانی تر، اصطکاک کمتر و مقاومت در برابر سوراخ شدن. در طول دوره پیش بینی شده، انتظار می‌رود آگاهی روزافزون در مورد حساسیت به لاتکس به سهم بازار دستکش نیتریل کمک کند. پیش بینی می‌شود که مقاومت بیشتر دستکش‌های نیتریل در برابر مواد شیمیایی و سوراخ شدن در مقایسه با دستکش‌های لاتکس و وینیل سبب رشد بازار شود.

هزینه و در دسترس بودن مواد خام، مانند لاستیک نیتریل بوتادین (NBR)، تعیین می‌کند که چه حجمی از دستکش نیتریل می‌تواند تولید شود. نوسان قیمت این مواد خام می‌تواند بر حاشیه سود تولیدکنندگان و هزینه‌های کلی تولید تأثیر بگذارد.

تخمین زده می‌شود که بازار دستکش نیتریل ایالات متحده تا سال 2034 رشد CAGR 22.3٪ را ثبت کند. شرکت‌ها برای برجسته شدن بر نوآوری و توسعه محصول تمرکز می‌کنند. با افزایش انتظارات مصرف کنندگان برای اقلام دوستدار محیط زیست، شرکت‌های متعددی در حال بررسی تولید دستکش سازگار با محیط زیست هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا