اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش‌بینی بازار جهانی 1.9 میلیارد دلاری برای الاستومر پایه زیستی تا سال 2033

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر انتظار می‌رود بازار جهانی الاستومرهای پایه زیستی در سال 2023 به ارزش 513 میلیون دلار و تا سال 2033 به 1901.8 میلیون دلار برسد. در دوره پیش‌بینی‌شده از 2023 تا 2033، نرخ رشد پیش‌بینی‌شده حدود 14 درصد است. با توجه به آینده بازار، پیش بینی می‌شود که مزیت‌های الاستومرهای زیستی نسبت به الاستومرهای پایه نفت در حیطه‌ی انتشار ترکیبات آلی فرار، به رشد بازار کمک کند.
تولیدکنندگان عمده الاستومر پایه نفتی به طور گسترده در حال توسعه‌ی الاستومرهای زیستی هستند. شرکت‌های مصرف کننده نهایی در بازار الاستومر همچنین از مواد پایدار در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند که می‌تواند به طور قابل توجهی بر رشد بازار تأثیر بگذارد.
به عنوان مثال، در ژانویه 2022، شرکت Goodyear Tire & Rubber یک تایر نمایشی حاوی 70٪ محتوای مواد پایدار مانند روغن سویا و سیلیس تولید شده از خاکستر پوسته برنج را برای توسعه تایرها راه اندازی کرد.

Pela، یک شرکت تولید کننده قاب گوشی در کانادا، قاب گوشی 100% کود شدنی را از Flaxstic، یک ماده زیستی تولید می‌کند. این ماده شامل یک محصول جانبی از برداشت دانه روغنی کتان و یک الاستومر گرمانرم پایه زیستی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا