اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش‌بینی 55 میلیارد دلاری برای بازار لوازم یدکی خودرو ASEAN تا سال 2033

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر انتظار می‌رود بازار لوازم یدکی خودروهای ASEAN ریشه‌های خود را با نرخ رشد ترکیبی سالانه‌ی ثابت 8.5 درصد در طول دوره پیش‌بینی توسعه دهد. این بازار احتمالاً در سال 2023 درآمدی معادل 24.56 میلیارد دلار آمریکا خواهد داشت، در حالی که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2033 از 55.53 میلیارد دلار آمریکا فراتر رود.

همانطور که از نام آن پیداست، بازار لوازم یدکی، بازاری مربوط به خودرو است که با تولید، تولید مجدد، توزیع، خرده‌فروشی و نصب قطعات، لوازم جانبی و تجهیزات خودرو سروکار دارد. این بازار پس از فروش خودرو در واقع با باتری‌ها، روغن و روان کننده‌ها، فیلترها، لاستیک‌ها، دینام‌ها و استارت‌ها، مواد مصرفی رنگ و پوشش‌ها، شمع‌ها، اجزای اگزوز، قطعات تصادفی و موارد مشابه سروکار دارد. به علاوه، لوازم جانبی بیرونی و داخلی مانند دستگاه‌های ویدیویی/صوتی، دستگیره‌های ترمز دستی، چرخ‌های فرمان، روکش چراغ‌های جلو، گریل‌ها، ابزار تعویض دنده، محافظ‌های عقب و جلو، آینه‌ها و موارد مشابه نیز وجود دارد.

روند ادامه دار این است که تایرهای خود باد شونده به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌کنندگانی مانند شرکت لاستیک گودیر تایر در اینجا پیشتاز هستند. این سیستم تایر خود باد شونده روی فناوری نگهداری هوا کار می‌کند که از پمپ peristaltic برای حفظ فشار استفاده می‌کند.
در عین حال، این واقعیت که کاربران نهایی نسبت به تعمیر و نگهداری و خدمات بی‌توجه هستند، ممکن است مانعی برای بازار لوازم یدکی خودرو ASEAN شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا