اخبار

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار جهانی وکس پلی اتیلن

گروه  ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Transparency Market Research گزارش جدیدی در مورد پیش بینی بازار جهانی وکس پلی اتیلن منتشر کرده است.

بر این اساس بازار جهانی وکس پلی اتیلن از سال 2021 تا 2031 حدود 5.1 درصد رشد خواهد داشت.

عواملی که بر روی بازار جهانی وکس پلی اتیلن اثر دارند عبارتند از افزایش مصرف واکس پلی اتیلن در روان کننده ها، چسب ها و پوشش ها. افزایش تقاضا جهت روان کننده ها، چسب ها و پوشش ها جهت صنایع بسته بندی، مواد غذایی، داروسازی، نفت و صنایع پالایشی عامل مهمی برای رشد بازار واکس پلی اتیلن می باشد. واکس پلی اتیلن دارای وزن مولکولی پایین، نقطه ذوب بالا، ساختاری با خطیت بالا، مقاومت شیمیایی بالا، خواص روان کنندگی و خواص anti-blocking خوب می باشد. بنابراین یک افزودنی مناسب برای کاربرد هایی که نیاز به خواص روان کنندگی یا اصلاح فیزیکی دارند، می باشد. افزایش تولید و مصرف پلاستیک ها جهت تولید محصولات مختلف مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله خودرویی، بسته بندی و پزشکی یک عامل مهم در افزایش تقاضا برای واکس پلی اتیلن می باشد.

خواص پلیمر ها از جمله وزن سبک، واکنش پذیری پایین، مقاومت شیمیایی و رطوبتی بالا استفاده از آنها را در صنایع بسته بندی افزایش داده است. این افزایش مصرف منجر به افزایش مصرف واکس پلی اتیلن خواهد شد. پوشش های صنعتی از زیرآیند در برابر خوردگی و تخریب حفاظت می کنند و یک سطح رنگی و زیبا ایجاد می کنند. استفاده از واکس پلی اتیلن در پوشش های صنعتی باعث کاهش زمان خشک شدن و ایجاد براقیت بالا می گردد. افزایش جمعیت و سرعت بالای شهرسازی در منطقه آسیا – اقیانوسیه نقش مهمی در گسترش بازار واکس پلی اتیلن دارد. در سال 2020 منطقه آسیا-اقیانوسیه پر مصرف ترین بازار جهانی برای وکس پلی اتیلن بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا