اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار 21.2 میلیارد دلاری ایمپلنت های زیبایی تا سال 2030

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس گزارش جدید Grand View Research, Inc، انتظار می‌رود حجم بازار جهانی ایمپلنت‌های زیبایی تا سال 2030 به 21.2 میلیارد دلار برسد. گسترش این بازار از سال 2023 تا 2030 با نرخ رشد مرکب سالانه 8.8 درصد پیش بینی شده است. انتظار می رود افزایش تقاضا برای عمل های زیبایی همراه با افزایش سطح هزینه ها به عنوان محرکی تاثیرگذار در طول دوره پیش بینی عمل کند. ظهور محصولات پیشرفته از نظر فناوری، مانند پروتزهای ساخته شده از ژل سیلیکونی پایدار، به رشد بازار ایمپلنت های زیبایی کمک می کند.

یافته‌های کلیدی صنعت از این گزارش
ایمپلنت‌های دندانی به دلیل عواملی مانند افزایش مصرف مواد غذایی ناسالم و نوشیدنی‌های گازدار که منجر به پوسیدگی دندان و سایر اختلالات دندانی می‌شوند، بیشترین درآمدزایی را در سال 2022 به خود اختصاص دادند. آمریکای شمالی نزدیک به 35.5 درصد از بازار جهانی ایمپلنت های زیبایی را در اختیار داشت. توسعه اقتصادی و وجود محصولات پیشرفته فناورانه و زیرساخت های مراقبت های بهداشتی عوامل کلیدی هستند که سهم بزرگی را به این حوزه اختصاص می دهند. انتظار می‌رود که ایمپلنت‌های سینه در طول دوره پیش‌بینی به دلیل افزایش محبوبیت افراد مشهور که به نوبه خود باعث می‌شود نسل جوان از نظر زیبایی ظاهری جذاب به نظر برسند، به طور سودآوری رشد کنند. همچنین پیش بینی می شود آسیا و اقیانوسیه بیشترین فرصت های رشد سودآوری را در طول دوره تخمینی برای تولیدکنندگان فراهم کنند.

توسعه سریع زیرساخت های مراقبت های بهداشتی و افزایش سطح آگاهی افراد، محرک های اصلی رشد این بازار منطقه ای هستند. سالانه مبالغ هنگفتی صرف عمل های جراحی زیبایی می شود و این ارقام هر ساله رو به رشد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا