اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی رشد سالانه 6 درصد برای بازار تایر دوچرخه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس گزارش‌های پژوهشی معتبر، انتظار می‌رود بازار تایر دوچرخه از2023 تا 2030 سالانه 6 درصد رشد کند. بازار تایر دوچرخه در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و انتظار می‌رود این روند تا سال 2030 ادامه یابد. عوامل مختلفی از جمله افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات تایر دوچرخه، پیشرفت‌های فناورانه و تغییر رفتار مصرف کننده در این رشد نقش داشته اند.

روند دیگر در بازار تایر دوچرخه، پذیرش فزاینده فناوری‌های هوش مصنوعی و آموزش ماشینی است. این فناوری‌ها برای خودکارسازی، بهبود دقت و کارایی استفاده می‌شوند. این امر منجر به توسعه محصولات و خدمات جدید نوآورانه و همچنین کمپین‌های بازاریابی شخصی و هدفمندتر شده است.

بازار تایر دوچرخه شاهد رشد قابل توجهی در مناطقی مانند آمریکای شمالی (NA)، آسیا و اقیانوسیه (APAC)، اروپا، ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) و چین بوده است. رشد بازار را می‌توان به عواملی مانند محبوبیت روزافزون دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک فعالیت سبک زندگی سالم، پیشرفت‌های فناورانه در تولید تایر و محبوبیت روزافزون دوچرخه‌های برقی نسبت داد.

انتظار می‌رود منطقه APAC با سهم بازار تقریباً 50 درصد تا پایان سال 2025 بر بازار تایر دوچرخه تسلط یابد. چین به دلیل محبوبیت دوچرخه به عنوان یک روش اصلی حمل و نقل در این رشد، سهم عمده ای دارد. همچنین انتظار می‌رود که اروپا شاهد رشد قابل‌توجهی با سهم بازار تقریباً 30 درصدی تا سال 2025 باشد که ناشی از افزایش تقاضا برای حمل و نقل سازگار با محیط زیست است. 20 درصد سهم باقیمانده بین مناطق NA و USA تقسیم خواهد شد.
به طور کلی، انتظار می‌رود که بازار تایر دوچرخه در آینده قابل پیش‌بینی، با تمرکز فزاینده بر پایداری و محبوبیت دوچرخه‌سواری به عنوان یک فعالیت تفریحی، به مسیر رشد خود ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا