اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی نرخ رشد سالانه 4.5 درصدی برای بازار جهانی سیم و کابل تا سال 2028

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر پیش بینی بازار جهانی سیم و کابل در 2023-2028 توسط Expert Market Research چشم انداز جامعی از بازار جهانی سیم و کابل ارائه می دهد. بازار جهانی سیم و کابل در سال 2020 به ارزش 165.35 میلیارد دلار رسید و انتظار می رود در دوره پیش بینی شده 2023-2028 با نرخ مرکب سالانه 4.5 درصدی رشد کند.

یکی از عوامل محرک اصلی برای بازار جهانی سیم و کابل، صنایع به سرعت در حال توسعه و رشد شهرنشینی در سراسر جهان است. با توسعه سریع زمینه های مختلف مانند زمینه های تجاری، صنعتی و مسکونی، انتظار می رود تقاضا برای سیم و کابل در طول دوره پیش بینی افزایش یابد. دولت های چندین کشور در حال سرمایه گذاری در توسعه شبکه های برق هوشمند هستند که می تواند توسعه بازار سیم و کابل را بیشتر کند. شبکه‌های هوشمند، شبکه‌هایی الکتریکی هستند که از کنترل‌ها، رایانه‌ها، بخش های خودکار و سایر فناوری‌های جدید تشکیل شده‌اند.

این شبکه ها فناوری‌های متعددی را پیاده‌سازی می‌کنند که می‌توانند جریان دو طرفه برق و داده را به صورت خودکار فعال کنند. انتظار می‌رود شبکه‌های هوشمند به سرعت توسعه یابند. زیرا تولید انرژی تجدیدپذیر کارآمد را در عین کاهش انتشار کربن امکان‌پذیر می‌سازند.

از این رو برای اینکه همه این سیستم ها با هم کار کنند، اتصالات متعددی مورد نیاز است که باعث افزایش تقاضا برای سیم و کابل در بازار می شود. بنابراین باعث افزایش بیشتر ارزش بازار خواهد شد. کابل‌ها در واقع دسته‌ای سیم هستند که توسط محافظ ایمن ساخته شده از مواد عایق مانند پلاستیک های گرمانرم، بسپارهای لاستیکی یا لاک پوشانده شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا