اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ چایناپاس 2022: Gneuss از اکسترودر جدید خود رونمایی می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر کمپانی Gneuss، در نمایشگاه Chinaplas 2022 که در تاریخ 25 تا 28 آوریل سال 2022 (5 تا 8 اردیبهشت 1401) در شانگهای برگزار خواهد شد، از اکسترودر جدید خود به نام MRSjump رونمایی خواهد کرد.
زمان ماند کوتاه، تنش های حرارتی و مکانیکی کم و گززدایی با کارایی بالا از ویژگی های فناوری MRS است. همان طور که با اکسترودر MRS نیز ثابت می شود، فرایند اکسترودر دیگر نیازی به پیش فراوری برای مواد ورودی، از جمله بلوری کردن یا پیش خشک مواد، نخواهد داشت.
با اکسترودر جدید MRSjump قسمت مارپیچ منحصربفرد MRS، با ترکیب با یک واحد خلا mbar1، بهینه سازی شده، که در نتیجه آن ویسکوزیته پلی استر را می توان در همان مرحله اکستروژن به مقدار دلخواه افزایش داد یا ثابت نگه داشت. برای اولین بار فرایند مواد با ویسکوزیته بالا یا پایین در یک مرحله اکستروژن امکان پذیر شده است.
آن طور که معرفی شده، طراحی فشرده خط اکستروژن MRSjump، باعث می شود تا نسبت به مدل های موجود در بازار، نیازمند فضا، انرژی و تعمیرات متری باشد.
سایز جدید 110 برای سیستم های فیلتراسیون چرخشی
در همین حال فناوری فیلتراسیون Gneuss، یک سایز اضافی در سراسر خط سیستم های فیلتراسیون چرخشی خود را معرفی کرده است. اکنون مدل های RSFgenius، SFXmagnus، SFneos و CSFprimus در سایز 110  که تقریبا 20% فضای فعال بیشتر را نسبت به سایز 90 هر مدل پیشنهاد می دهد در دسترس است. در گذشته، سایز بعدی 150، با پرش بیش از 50% در فضای فیلتراسیون فعال، بود. این سایز میانی جدید، یک راه حل بهینه و اقتصادی برای کاربردهای مختلف است.
سیستم های فیلتراسیون چرخشی فرایندی پیوسته، اتوماتیک و فشار-ثابت هستند. مشخصه آنها یک دیسک فیلتراسیون است که روی آن صفحه حفراتی با الگوی حلقوی جایگزاری شده است. قطعات در قسمت هایی از دیسک در کانال ذوب که فعال نیست، قابل تعویض هستند؛ این کار را می توان در حالی که فرایند در حال انجام است، بدون هیچ گونه تداخلی انجام داد.
راه حل های حسگری سفارشی
کمپانی Gneuss، به عنوان تولیدکننده ماشین آلات، دارای توانایی تولید، برای برآورده سازی حتی الزامات حسگرهای غیرعادی می باشد. حسگرهای Gneuss برای همخوانی با الزامات محلی یا کاربردهای خاص، و همچنین ارتباط دیجیتال IO-Link در دسترس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا