اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ چرم زیست پایه برای فضای داخلی خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر NFW، یک استارت آپ مستقر در Peoria، که جایگزین های چرمی غیر نفتی را برای فضای داخلی خودرو تولید می کند، سرمایه گذاری Asahi Kasei را جذب کرده است. این شرکت با همراهی Sage Automotive Interiors Inc.، اعلام کردند که با NFW در یک مشارکت راهبردی کار خواهند کرد که گام بزرگ دیگری را برای حمایت از OEM های جهانی خودرو در کاهش بار زیست محیطی خودروها ممکن می سازد.

NFW در سال 2015 تاسیس شد و پلتفرمی را توسعه داده است که قادر به تولید چرم مهندسی دقیق، فوم و منسوجات، بدون استفاده از مواد حیوانی یا پتروشیمی است. چرم ثبت شده این شرکت، به نام Mirum، توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده تایید شده است که دارای 100٪ محتوای زیستی است و از لاستیک طبیعی، الیاف، روغن های گیاهی، رنگدانه ها و مواد معدنی ساخته شده است. دوام و کیفیت این ماده، آن را جایگزین مناسبی برای محصولات سنتی حیوانی یا چرم مصنوعی بدون استفاده از پلی یورتان یا پوشش های دیگر می کند.

رشد پایدار
Sage Automotive در توسعه، ساخت و فروش مواد کاربردی نوآورانه مورد استفاده در فضای داخلی خودرو در سطح جهان مشهور است. Sage از زمان خرید توسط Asahi Kasei در سال 2018، فعالیت های تجاری خود را در اروپا و چین از طریق ادغام و گسترش مجموعه مواد خود مانند جیر و چرم مصنوعی تقویت کرده است. این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو جهانی در بازار پارچه صندلی ماشین، حضور پررنگی در بین خودروسازان و تامین کنندگان دارد.
همکاری با NFW به دو شرکت این امکان را می‌دهد تا به خودروسازان جهانی در کاهش بار زیست محیطی خود کمک کنند.
همکاری با NFW اولین پروژه در چارچوب سرمایه گذاری مراقبت از زمین Asahi Kasei است که در آوریل 2023 اعلام شد. این شرکت تا سال 2027 تا سقف 100 میلیون دلار را برای سرمایه گذاری در سراسر جهان در استارت آپ های اولیه که هدف آن ها حل مسائل در زمینه های زیست محیطی است، اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا