اخبار

اختصاصی بسپار/ چسب پوستی نرم سیلیکونی DuPont با چسبندگی بالاتر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر DuPont از معرفی چسب پوستی نرم جدید DuPont Liveo MG 7-9960 خبر داد. چسب پوستی نرم سیلیکونی (SSA) با چسبندگی بالاتر و نیاز به تعویض کمتر برای پانسمان‌های پیشرفته مراقبت از زخم و چسباندن دستگاه‌های پزشکی به پوست برای مدت طولانی و با قابلیت برداشتن ملایم طراحی شده است.
DuPont در سطح جهانی پیشرو و شناخته شده در فناوری سیلیکون برای دستگاه‌های پزشکی است که ویژگی‌های کیفی مهم چسب‌های سیلیکونی پوست را تعیین می‌کند. این فناوری‌ها به طور گسترده توسط بازار در مراقبت‌های پیشرفته زخم و درمان زخم پذیرفته شده اند؛ و اکنون DuPont در حال تکمیل گستره‌ی محصول خود با این راه حل جدید SSA است.
چسب پوستی نرم جدید DuPont Liveo MG 7-9960 دارای بالاترین چسبندگی وَرکَنی (peel) در خانواده Liveo SSA است. انطباق پذیری بهتر، برداشته شدن غیر تهاجمی، قابلیت تغییر موقعیت بالا، عملکرد سایش بهبود یافته و انعطاف پذیری در طراحی از ویژگی‌های مهم این محصول است. علاوه بر این، Liveo MG 7-9960 SSA غیرحساس کننده، غیر تحریک کننده و غیرسمی برای سلول‌ها است و برای محافظت از پوست بسیار حساس از جمله کودکان، سالمندان و بیماران مبتلا به بیماری‌های پوستی و زخم باز مناسب است.
DuPont با گسترش مجموعه راه حل‌های خود برای حمایت از بازار رو به رشد تجهیزات پزشکی تلاش می‌کند و اقدام به تولید این چسب جدید در راستای همین فعالیت‌هاست.
از آنجایی که زخم‌هایی با ترمیم دشوار به طور فزاینده‌ای رواج دارند و میزان بهبود زخم‌ها باید تسریع شود، توسعه‌ی مجموعه راه حل‌های چسب گونه پزشکی در بین اولویت‌ها قرار دارد.
تیم DuPont Liveo Healthcare Solutions فرصت‌های همکاری توسعه‌ای و اطلاعات این محصول را در ماه آینده در MEDICA 2023 به اشتراک می‌گذارد.
.
دومین دوره PLASREC، هم اندیشی بین المللی بازیافت پلاستیک
مرکز فناوری پلاستیک AIMPLAS، دومین دوره PLASREC، هم اندیشی بین المللی بازیافت پلاستیک را در 15 تا 16 نوامبر 2023 (24 و 25 آبان) برگزار می‌کند که در آن کارشناسان اهمیت بازیافت پسماندهای پلاستیکی را در یک مدل اقتصاد چرخشی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند که امکان استفاده از انواع مختلف پسماند به عنوان منابع جدید و مواد اولیه پایدار را فراهم می‌کند.
پس از اولین دوره که بیش از 200 نفر در آن شرکت کردند، علاقه صنعت پلاستیک به بهبود پایداری آن همچنان به رشد خود ادامه داده است که تا حدی الزامات قانونی جدید نیز بر آن اثر گذار است.
در هم اندیشی امسال، 26 سخنران در شش جلسه در مورد موضوعات اصلی تأثیرگذار بر این بخش صحبت خواهند کرد. اولین مورد بر ارتباط این موضوع در مدل اقتصاد چرخشی از طریق مشارکت نمایندگان نهادهایی مانند کمیسیون اروپا، بازیافت مواد شیمیایی اروپا و پلاستیک اروپا تمرکز خواهد کرد.
سپس شرکت‌های صنعتی پیشرفت‌ها و نوآوری‌های اصلی خود را در جمع آوری، مرتب سازی و دیجیتالی سازی این فرآیندها ارائه خواهند کرد. روز اول با یک جلسه در مورد بازیافت مکانیکی و کارگاه‌های آموزشی در مورد پروژه‌های SOL-REC2 و OSIRIS به پایان می‌رسد. شبکه OSIRIS یک پروژه همکاری راهبردی در زمینه فناوری‌های اقتصاد چرخشی چندسازه‌ها (composites) و مواد پلاستیکی پیچیده با ارزش افزوده بالا است. چهار مرکز فناوری، GAIKER، AIMPLAS، AITEX و CIDAUT، برای تجهیز صنعت به ظرفیت بهبود سودآوری فرآیندهای بازیابی و معرفی مجدد مواد بازیافتی در بازار، همکاری می‌کنند.
در روز دوم، جلسه اول بر بازیافت مواد شیمیایی و ارائه نوآوری‌ها در فناوری‌های نوظهور و همچنین داستان‌های موفقیت متمرکز خواهد بود. همچنین یک کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد. جلسه بعدی به چالش‌های پیش روی انواع خاصی از پسماند‌ها می‌پردازد. در نهایت، روز دوم با جلسه‌ای به پایان می‌رسد که در آن شرکت‌ها و کارشناسان، فناوری‌های پیشرفته برای بهبود فرآیندهای بازیافت را تجزیه و تحلیل خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا